• aikidoaasa

Tips på hemsidor som säljer snygga underkläder.

Som titelns säger: någon som vet någon intressant hemsida som säljer underkläder av alla möjliga varianter till ett bra pris? Det måste inte vara en svensk hemsida.

Tack för hjälpen!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-08 22:34
    Jag vill bara påpeka också att den sidan gärna ska ha ovanliga storlekar också. En del av dem som jag tittade på har inte exempelvis 65E...
  • Svar på tråden Tips på hemsidor som säljer snygga underkläder.
  • bobods

www.victoriassecret.com har ju fantastiska underkläder. Är dock osäker på det där med storleken, men värt att ta sig en titt! 

Lycka till!

• aikidoaasa

Puffar upp tråden lite.

• Lara C

www.bravissimo.com/default.aspx

www.figleaves.com/uk/home.asp

Fick hem ett paket från Bravissimo i förrgår. Tog ca en vecka och inte alltför dyr frakt. Ville bland annat ha ett par extra trosor till bröllopsunderstassen och även om jag inte beställt något annat hade de blivit billigare än i butik är i Stockholm. Pundet är ju lågt nu så det är rätt tillfälle.

• shakynose

Håller med ovanstående, figleaves är min favorit. De har alltid nedsatta priser på olika grejer och många storlekar att välja bland. Jag har själv size 65F(Eur) eller 32E(UK) så jag har inte heller alltid så lätt att hitta bra affärer med schysst utbud för en med lite udda storlek... I svenska butiker börjar både e och f-kupan ofta på minst 80.

Mitt favoritmärke är freya, som gör söta och feminina underkläder som inte känns tantiga trots stora kupstorlekar. De finns ju i butiker i Sverige också men de är jättedyra, på figleaves kan man hitta dem för mindre än hälften av vad de kostar i butik.

• TalisQualis

www.kleio.se dom brukar ha alla storlekar! Ja har beställt från dom förut och jag tycker dom är bra! 

• shakynose
    TalisQualis skrev 2010-05-13 13:27:03 följande:
    www.kleio.se dom brukar ha alla storlekar! Ja har beställt från dom förut och jag tycker dom är bra!
    Jo, det finns ju hela två behå i min storlek!
  • Moi mokulat

bobods skrev 2010-05-09 07:03:44 följande:
    Här kan man söka efter vilken storlekman har: www2.victoriassecret.com/search/bra/

vad heter strumpebandshållare på engelska?
    Letar efter vita sådan på victoria secret.

Hur är det dreas storlekar?

• shakynose
    Moi mokulat skrev 2010-05-13 14:02:59 följande:
    vad heter strumpebandshållare på engelska? Letar efter vita sådan på victoria secret.Hur är det dreas storlekar?
    "garter belt"

Ingen aning om hur deras storlekar är. Finns det inte en måttabell?

• TalisQualis
    shakynose skrev 2010-05-13 13:46:09 följande:
    Jo, det finns ju hela två behå i min storlek!
    Hihi, ja nej det var kanske inte så mycket att välja på :P

Ni som har lite koll på victoria secret. Hur 17 ska jag veta vilken storlek jag skall ha? Har 70 C el D i vanliga fall. Vad skall jag då beställa? Nån som kan hjälpa mig?

• shakynose
    TalisQualis skrev 2010-05-13 14:32:37 följande:
    Hihi, ja nej det var kanske inte så mycket att välja på :P   Ni som har lite koll på victoria secret. Hur 17 ska jag veta vilken storlek jag skall ha? Har 70 C el D i vanliga fall. Vad skall jag då beställa? Nån som kan hjälpa mig?
    32C eller 32D
  • TalisQualis

Tack så jätte mycket för svaret =)

Svar på tråden Tips på hemsidor som säljer snygga underkläder.