• faneli

Ingen klänning en vecka kvar....HJÄLP

Jaha som vanligt ute i sista sekunden,har dock letat utan framgång,fick hem det jag beställt på nätet idag men såg höggravid ut så de får jag skicka tillbaka.Är ute efter en lång /halvlång satin klänning helst silver/grå nån som har ett tips på bra butiker i STHLM? Känns som jag har varit i de flesta butiker men har ni tips så skrik ut dem,börjar känna mig lite stressad då vi gifter oss i stads huset nästa lördag!
    TACK på förhand!!

• Svar på tråden Ingen klänning en vecka kvar....HJÄLP
  • Bride2011

Jag hittade inget jag gillade i Bridal Outlet men det är definítvt ett tips när du är i tidsnöd

• Ceylan

Nu är ju det här lite utanför innestan, men här i Brandbergen har vi en butik som heter "Brud i Centrum". Den är jättefin (och matchar inte riktigt in med resten av vårat centrum haha ;) och en del av deras klänningar kan man hitta på nätet www.brudicentrum.se...kan vara värt en titt iaf kanske?

• swee1

Bridaloutlet (Ropsten) hade en fin grå klänning som heter Moonlight ngt. Tror det var nedsatt pris på den.

• Sara och Micke 2010

Hej,

Nu vet inte jag vilken budget Du har men gå till NK, där finns Coast och Karen Millen som har fantastiska klänningar.

Sen har Du en butik på Humlegårdsgatan vet dock inte vad den heter men den ligger på sträckan mellan Östermalmshallen och Twist & Tango. Sen har Du ju alltid Zara! :)

Lycka till!

S

• Peppo79

www.nixa .se har oxå fina klänningar

• MaaryJ

Jag hittade en grå/silver axelbandslös klänning på MQ idag för 600 kr tror jag det var, jätte fin men den var inte i Satin.

Någon som har tips på en ljusgrön/pistage/sage/lime grön klänning,gärna i chiffong tyg som går till knäna, samma panik här, tärna nästa lördag!

• faneli

Tack snälla för alla tipsen nu slipper jag bara snurra runt,blir en heldag att beta av dessa på måndag, tur att jag tagit ledigt {#lang_emotions_laughing}

• fru AM

Kolla även bland KiKs färdigsydda klänningar. Där hittade jag min brudklänning - den fösta jag såg, i den första butiken jag var i. Billig var den också!

• lipaj

Zara har en ivory/ beige lite långmed svart brette i midjan, superläcker. kolla hemsidan

Svar på tråden Ingen klänning en vecka kvar....HJÄLP