• 23maj2009

Kläder till sonen

Jag har fått problem att hita kläder till min son..och min sambos son..
    De ska inte vara med i brudföljet men vill ju att det ska vara fina ändå.. jo till saken är att min sambo kommer ha sina bruna skinnbrallor och vit skjorta (han är MC-kille som åker HD..)
    Jag har en passande brudklänning..

Men vad ska killarna ha?
    Egentligen skulle det ju vara kul om de hade skinnbyxor också.. men det är inte aktuellt..
    Min son som är 15 sa att han kunde väl ha jeans..
    Nä nä.. men jag skulle kunna tänka mig typ lite snygga beiga lite längre shorts med mycket fickor på..och en vit skjorta..
    Eller är det för ofint?

Shit vad svårt..

Några förslag??

• Svar på tråden Kläder till sonen
  • Vi 2010

Det är väl inte fel med långshorts och snygga sneakers egentligen. Eftersom din man ska ha skinnbyxor så tycker jag inte att det känns fel.
    Själv ska jag prova ljusa beiga byxor i "linne" på mina grabbar samt en vit kortärmd sjorta för att se om de kan ha detta. De ska gå som brudnäbbar eller i följet iallafall. Jag vill att mina barn ska få vara barn och slippa ha kostym.
    JAg funderade på långshorts men har inte hittat några snygga ännu så detta blev en andra lösning men som sagt jag har inte provat dem ännu på killarna. Tösen ska ha en sommarklänning från Kappahl i vintage stil som är populärt just nu.

• 23maj2009

Tack "Vi 2010", ja visst är det så att det är okej.. man vill ha lite medhåll..
    Så svårt det här, för att alla "tycker" så mycket.. min svärmor är ledsen för att hennes son ska ha skinnbyxorna.. men för mig så är han just den personen..
    Han har varit gift en gång tidigare och då tvingade hans fru på honom kostym.. man ser på korten att han inte var bekväm..
    Så nu gör vi precis tvärtom mot vad hans föredetta bestämde.. det känns bra för oss :)

men pojkarna.. ja måste ut och pröva..haha

Svar på tråden Kläder till sonen