• Cazz

bröllop kl 1 funderar på mat

vi har tänkt att ha ett relativt tidigt bröllop,så de som har längre väg kan åka hem om så önskas efter bröllop och dyligt sedan så är inte våra släkter festprissar pricis.sen så ev att vi åker på bröllops resa under dagen med :) ,men nu funderar vi på mat , funderingarna går runt smörgåstårta i lyx variant och bröllops tårta och cupcakes,eller en kall buffé, där vi lagar buffén själva i form av pajer (kalla) tips motages. sedan sallader och rådjur gravad, rökt då vi har tillgång till rådjur. och tårta så klart. kanske att man kommer undan med en slant då

tänkte caetra tallrikar bestik o glas...

vad tror ni?

• Svar på tråden bröllop kl 1 funderar på mat
  • OomphGirl

Jag tycekr det låter jättetrevligt. 
    Jag hatar smörgåstårta passionerat haha men lunch är jättetrevligt, mycket mer personligt än stor fest.

Fin kall mat som rådjut och lax upskattas, västerbottenost paj går bra med det, söta fingersmörgåsar kanske?, Hemmagjord potatissallad tycker jag är roligare och mer svenskt än pastasallad,

• Zavannah

Det låter ju jättefint {#lang_emotions_smile} Och nu älskar jag smörgåstårta mest av allt i hela världen, så en lyxvariant lät som himmelriket tycker jag haha {#lang_emotions_wink}

Svar på tråden bröllop kl 1 funderar på mat