Välkomms drink eller champang eller......
Jag fundera och fundera.
Snart måste allt inhandlas och jag vet inte vad vi ska.
Vill inte att det kostar skjorta heller.
Jag fundera och fundera.
Snart måste allt inhandlas och jag vet inte vad vi ska.
Vill inte att det kostar skjorta heller.
Vi ska inte ha champagne, eftersom vi inte gillar det. Funderar på cava eller annat mousserande vin. Bål är ju trevligt också.
Vi ska bjuda alla på välkomstdrink, det blir Smultronvin som vi blandar 1/3 sockerdricka i. Muma!!
Är det gott? Vart köper man smultron vin?
Vi kör på mousserande med några röda vinbär i..
Vi har 70 gäster. Hur mkt behöver man? kanske 15 av dem dricker inte.
Beror ju på hur många glas dem ska få, vi räknar med 1,5 till mingel och skål. de får ett glas vid ankomst och sen lagom till vi kommer fyller servisen på med ett halvt glas till..
Vi ska bjuda på Fesita. Gott mousserande med jordgubbar från Patagonien.
Fresita heter det :) hmm, jag borde ta som vana att läsa igenom innan jag trycker på Posta!
Fresita är såååå gott!! vi funderade me på att ha ngt sånt, men många killar är riktigt karla-karlar, så jag vet inte om det skulle gå hem hos en del. men ska man ta hänsyn till sånt??
Vi hade vitt vin óch fruktsoda och en jordgubbe i varje glas som var dränkt i grenaldin och fryst. Så drinken blev rosa och höll sig kall. Det var jättegott! Rekomenderar det verkligen. Och då blir det inte så dyrt heller.
vi hade bubbel vin, vanligt chapell hill
Karlakarlar brukar vara osäkra killar innerst inne som inte törs erkänna att de tycker att det är gott.
Så sant! :)
Vi hade Amadeus -mousserande vin (låtsas champange he he). Det är nämligen min och min mans "speciella" dryck. För det var den vi firade med när vi förlovade oss.
Åååååååååååå det smakar ju ljuvligt....