• Sebastiána

Var glad att ni får en möhippa

Jag blir jätteglad om någon ordnar möhippa för mig. Det är absolut inget jag förväntar mig.

Samtidigt är det så att jag sagt till ALLA jag känner att jag inte gillar upptåg som att sälja kyssar, fråga killar efter tvättrådet på deras kalsonger, stå och sjunga på stan osv. Jag har sagt det vid olika tillfällen och flera gånger och kommer att göra det igen. Min BM vet också att jag inte gillar den typen av aktiviteter. Så om mina vänner mot förmodan ändå skulle ordna en sådan hippa skulle jag bli besviken. Jag skulle bli mer besviken över att de inte brydde sig om mina känslor och hur jag är som person än att själva hippan inte blev bra. Som jag skrivit i någon annan tråd skulle jag helt sonika VÄGRA om någon tvingade ut mig på stan för att sälja kyssar.

Nu är jag övertygad om att mina vänner känner mig och jag tror faktiskt att de flesta av dem inte heller skulle uppskatta den typen av upptåg. Så OM jag blir hippad blir det säkert trevligt. Om det skulle bli så att vi "bara" är hemma hos någon av tjejerna och äter middag blir jag lika glad för det. Huvudsaken är att vi träffas

Svar på tråden Var glad att ni får en möhippa