• Bluebride

Borta - Var är de?

bakslag........ på något vis är min slöja, tiara och halsband borta, har inte kollat, men i så fall är även mitt strumpeband bort, allt låg i samma ask (utom slöjan då). Jag har vänt upp och ner på hela huset och hittar dem inte. Är så ledsen att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Ensam är jag också, killen praktiserar och kommer inte hem förrän om 2 veckor. Jag har ingen aning om jag har förlagt dem på något vis eller någon varit inne i huset och snott sakerna, men då borde de tagit något annat i så fall som är mer värdefullt. Ingen som är synsk som kan se vart de är? JÄTTELEDSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!! Å bröllopet är om 21 dagar!!!!!!!!!! jag har varken råd, kan eller hinner skaffa ersättningsgrejer.

• Svar på tråden Borta - Var är de?
  • Sebastiána

Hoppas verkligen att du hittar sakerna!!!

• Bluebride

det hoppas jag med, men just nu ser det mörkt ut, jag har letat överallt.

• Tessthemess

Åh vad jobbigt! :(

Hoppas verkligen att du hittar det. Ibland kommer man helt plötsligt på vart sakerna man letade efter ligger.

Kram

• Uppsalabrud2010

Är definitivt inte synsk! Kan du inte ha lagt dem på något "säkert ställe"? I en garderob, väska, uppe på någon hylla. Du har väl redan letat men du kanske har lagt asken i en påse eller något så att den inte syns. Hopas att du hittar sakerna!

• Bluebride

ärligt vet jag inte vart det tagit även, slöjan om inte annat borde inte försvinna så himla lätt som en kartong.

• Grodfrun

Tror ocksa att du flyttat dem till nagot 'smart' stalle. Kolla om du kan ha lagt dem i nagon annan pase eller kartong, om de kan hanga bakom nagon dorr eller i en lada dar de inte 'ska' ligga. De kan ocksa ha ramlat ner/akt bak sa grav bakom byralador och bakom andra saker i garderoberna.

• Bluebride

jag har hittat dem. de låg i en ryggsäck som hängde bland ytterkläderna, jag måste ha visat sakerna för någon utanför hemmet, eller var det när jag fundera på att gå till frissan kanske.

• xaniara
    Bluebride skrev 2010-05-01 21:04:55 följande:
    jag har hittat dem. de låg i en ryggsäck som hängde bland ytterkläderna, jag måste ha visat sakerna för någon utanför hemmet, eller var det när jag fundera på att gå till frissan kanske.
    Åh så bra! Jag kan verkligen känna den där lugnande känslan i magen man får när nånting dyker upp som man gått och letat och oroat sig över.. Så skönt!
  • Tessthemess

Bluebride skrev 2010-05-01 21:04:55 följande:

Härligt!!! Vad skönt att det löste sig! Kram

Svar på tråden Borta - Var är de?