• SessanC

Leveransen från Shopindream var fel fel fel!!!

ÄR SÅ BESVIKEN!

Beställde två tärnklänningar från Shopindream, som levererades idag. Och??

FEL färg! Beställde champagne, fick knallig cerice!
    FEL storlek! Hade beställt custom made (2 olika storlekar) fick båda i size 8!
    Pärlor på EN av klänningarna som jag INTE beställt!!!

Morrrrrrrr!!!!!! Har mailat dem om detta nu, och hoppas att de ser till att jag får rätt klänningar hemskickade!

Bröllopet är den 24 juli, tror ni jag hinner få hem dem i tid?

Är så ledsen...!

• Svar på tråden Leveransen från Shopindream var fel fel fel!!!
  • TheSecret

Hoppas verkligen du hinner få hem dom, hur lång tid har det tagit att få hem dessa två?
    Hur kan det bli så fel???? Fruktansvärt slarvigt av dom!

Hoppas det ordnar sig....

• SessanC

Jag beställde klänningarna 22 mars... Inte så längesedan med andra ord.

Färgen de har sytt klänningarna i är samma som den på bilden på deras hemsida, men jag skrev klart och tydligt vilken färg, och nummer på färgen, som jag ville ha.

Hoppas att de svarar fort, och kan ge mig ett positivt svar. Blir ju lite orolig att det ska bli fel igen dock.. Tänk om de syr fel på storlekarna igen?

Bäst att jag tar ett djupt andetag och hoppas på det bästa. Annars vill jag ta mig sjutton ha mina pengar tillbaka...

• TheSecret

Det är alltid vanskligt att beställa på nätet, jag är inte så glad i att göra det. Beställde skor från dreambride, passade inte alls! Och pengarna får man inte tillbaka utan man får beställa nya skor eller något annat för det belopp man handlat för. :( Har beställt från calligraphen, inte helt nöjd, dom har 'fuskat' med dom antika ljusen jag beställde, skulle ha 10 st, då skickar dom 8 st av samma sort (man ser att det är hyfsat bra kvalite på dom), och 2 av en billigare variant! Vem fan skickar tillbaka två ljus??? Säkert en grej dom kör.... :(

Håller tummarna för dig att det ordnar sig! 

• Joseful

Guud så trist när det blir så... särskilt med en sån dyr och viktig sak!

Hoppas det ordnar upp sig för dig!

• HappyE

Ja, stå på dig! Vad kostade klänningarna?

• SessanC

De kostade ca 800:- styck... Så typiskt! Jag har inte fått svar från dem ännu. Undrar hur de brukar lösa sådana här problem? Jag kan ju inte vara den första?

Svar på tråden Leveransen från Shopindream var fel fel fel!!!