• Skogshuggarbrud

Vad ha under?

Hejsan alla underbara på BT!

Känns som att bröllopet i juni närmar sig med stormsteg! Allt rullar på kanon!

Har dock en fråga... Har köpt mig en underbar bröllopsklänning som jag inte ens behöver ha en bh under, vilken frihet! Nu till mitt problem, vad ska jag ha under på benen? Har lite "mulliga" lår som lätt gnider sig mot varandra när det är varmt, vilket gör att de skaver och irriterar. Så stayups är ute ur bilden. Men kan man ha strumpbyxor eller de ser dumt ut i skorna? Har funderat på spettsleggings, då jag vet att de inte kommer synas igenom. Eller ska man försöka hitta strumpbyxeleggings i vitt? Snälla hjälp!

Hur hade ni gjort/Hur gjorde ni??

Mvh Skogshuggarbrud

• Svar på tråden Vad ha under?
  • Alexxxi

Du kan väl ha genomskinliga strumpbyxor? D hade varit samma om du skulle haft stay-ups dem syns ju med.

• Skogshuggarbrud

Jo det är sant. Men har man något utan fot, så kan man ju måla naglarna i någon matchande färg. Var min tanke. Kommer nog inte vara någon annan än jag som tänker på det :P

• Lyckliga013bruden

Jag var barbent, ingen som såg eller tänkte på. Mina skor var satin kängor, så jag hade vanliga tjocka strumpor i de som inte syntes.

Men bröllopsnatten då? jag tog av mig klänningen själv och bytte om till fina underkläder.

• Alexxxi

Jooo precis, så är d ju oftast, man stör sig alltid på det själv, hehe =)

Skogshuggarbrud skrev 2010-04-28 17:02:07 följande:
    Jo det är sant. Men har man något utan fot, så kan man ju måla naglarna i någon matchande färg. Var min tanke. Kommer nog inte vara någon annan än jag som tänker på det :P
  • MallaA

Jag gifter mig också i juni och tänkte att det nog antagligen kommer vara varmt då och att det därför blir svettigt med strumbyxor eller liknande. Jag tänker därför inte ha något på benen utan kör helt barbent. Frågan är dock om det är större chans att man får skavsår av skorna då? Vad tror ni?

• sandralainen

jag gifter mig i juli och hoppas på strålande sol. Dock har jag också "lårproblemet" de skaver när det blir varmt och svettigt så jag tänker ha ett par husfärgade strumpbyxor. Jag har inte heller någon öppen tå på mina ksor så naglar syns inte. Tycker det skulle kännas skönt att ha nått udner. och inte få svettfläckar i röven på klänningen när man sitter hela middagen.

• shakynose

Du kanske kan ha sådana där control-trosor med ben?

• kapellösa
    shakynose skrev 2010-04-28 17:48:40 följande:
    Du kanske kan ha sådana där control-trosor med ben?  
    Annars kan jag tipsa om sloggitrosor med långa ben. De är i bomull och räcker ner till minst halva låret. Personligen tycker jag att de är skönare än håll-in-tryck-ihop-trosor, jag tycker att de kan vara i sånna otrevliga material.
  • shakynose
    kapellösa skrev 2010-04-28 18:29:07 följande:
    Annars kan jag tipsa om sloggitrosor med långa ben. De är i bomull och räcker ner till minst halva låret. Personligen tycker jag att de är skönare än håll-in-tryck-ihop-trosor, jag tycker att de kan vara i sånna otrevliga material.
    Bra idé! Visste inte att de fanns....{#lang_emotions_embarassed}
  • loolis

Såvida du inte ska dansa cancan under kvällen så ta o klipp av ett par vanliga hederliga kärrinstrumpbyxor.... Ser väl inte så väldans sexigt ut ifs, men ta av dom i tid så behöver din M2B se det. OCH för all del.... visa honom dom inte innan heller. Vill ju att han ska "tro" att man har ett par heta Stayups hela dan, fast  du drar på dom på  kvällen. En tanke bara... Lycka till!

• asfaltsblomman

Jag gillar inte alls strumpbyxor, tycker de har en tendens att åka ner i grenen och skära in och ge valkar så jag kör på vita leggings med en liten spetskant och vita stövlar.

Gör som många andra verkar göra och byter om till nåt mer ''bekvämt'' när vi kommer till hotellet

• Lyckliga013bruden
    asfaltsblomman skrev 2010-04-28 20:22:59 följande:
    Jag gillar inte alls strumpbyxor, tycker de har en tendens att åka ner i grenen och skära in och ge valkar så jag kör på vita leggings med en liten spetskant och vita stövlar. Gör som många andra verkar göra och byter om till nåt mer ''bekvämt'' när vi kommer till hotellet
    Det är ju tvärtom ful och bekväm på dagen, snygg sexig obekväm på kvällen
Svar på tråden Vad ha under?