• FruStolpe

Näbbklänning i PINK!!!!

Dottern ska vara brudnäbb på en kompis bröllop. Vi tänkte att hon skulle matcha oss tärnor som ska ha klänningar i pink. Men verkar omöjligt att hitta en festklänning i pink?! Nån som sett en? Stl. 98-104.

Tacksam för svar!

• Svar på tråden Näbbklänning i PINK!!!!
  • mindröm

Men hallå!! När jag går på stan tycker jag att det bara finns rosa överallt! Eller menar du nån annan färg...

Annars om du menar rosa så finns det bla på Lindex 2 st. Jättefina och till bra priser. Har även sett på Nk kids.

Annars finns det många nätbutiker...
    bla Angelinas
         Littlefaries
         halens
         ellos

Lycka till!

Jag letar fortfarande efter min cremefärgade klänning till min brudnäbb !

• FruStolpe

Bröllopet är 10 juli.

Jag bor i Finland, så kanske vi helt enkelt inte fått in så mycket pink ännu. Med pink så menar jag chockrosa....ni vet?  Såndär stark, stark rosa.

Färgtemat är turkost och pink så.

• FruStolpe
    Julibrud och nästan 30 skrev 2010-04-25 15:50:15 följande:
    Lindex har några klänningar www.lindex.com/se/shop/barnklader-klanningar-.../ Riktig prinsess klänning ;) www.disneystore.co.uk/fancy-dress/girls-costu.../&Dn=

Tack! Men på lindex hittade jag inte en enda i pink, ljusröda men inte pink.ö Undrar om pink har olika betydelser i sverige och finland? Men pink menar jag chockrosa...typ som blomman här: www.wickedlyinnocent.co.uk/WebRoot/Store3/Shops/es119644_es124026009645/MediaGallery/pinkgerbera-image1.jpg

disneystore länken får jag inte fram...säger att page not found.

• Julibrud och nästan 30

www.disneystore.co.uk/fancy-dress/girls-costumes/c/300062/

på linus och lotta har dom fina klänningar går ju att ta en vit klänning och sätta till ett brett sidenband i samma färg som era klänningar.

Jag ska ha en sömmerska som syr klänningen till min dotter kanske ett alternativ för er också jag kan tro att barnkläningar ligger kring 50 € gjord hos sömmerska + tyget.

Fina tyger i den färgen borde int vara svårt att hitta

• majsan801

Jag köpte en näbbklänning till min dotter i färgen hot pink på ebay. Kolla där de har massor. Har en bild i galleriet.

• Julibrud och nästan 30

Har du hitta nån klänning?

• KatjaB

Menar du pink som i färgen "urin" eller menar du pink som i rosa, hahaha.

Kolla halens, de har en rosa näbbklänning för 400 kr

• KatjaB

FruStolpe skrev 2010-04-25 15:59:00 följande:
    Men pink menar jag chockrosa...typ som blomman här:

den brukar heta hot pink ifall du letar på ebay o liknande

Svar på tråden Näbbklänning i PINK!!!!