Överreagerar jag?
Funderar lite på det här med min tärna. Min tärna var ett nästan självklart val. Jag har en vän som jag funderade på men hon bor rätt långt bort och vi har inte lika mycket kontakt som innan. Nu närmar sig bröllopet och jag känner väl att min tärna inte är jätteengagerad i att prata om/planera bröllopet. Jag känner väl att jag saknar någon att bolla med just nu. Möhippan är avklarad och rätt många av mina närmaste vänner blev inbjudna 4 dagar innan med resultat av att de tyvärr inte kunde komma (några bor rätt långt härifrån). De var ledsna och besvikna för de ville verkligen vara med. Jag brydde mig inte om att ge namn och nummer för jag kände att jag ville inte egagera mig i det med. Min sambo fick reda på möhippan en vecka innan så han kunde inte göra så mycket för att hjälpa till.
Försökte att träffa henne i dag men hon sa att hon ville vara själv och fixa med andra saker. Faktum är att vi har inte träffats mycket och oftast har inte samtalet handlat så mycket om bröllopet. Känner mig lite besviken. Det är bara några veckor kvar och jag börjar väl känna av stressen antar jag och känner att jag behöver lite stöd just nu...
Känns skönt att skriva av mig :)