• Sörön10

    Uppsala 2010 forts

    Gud vad jag vill ställa in allt och bara rymma iväg med M2B!!!

    Att det finns folk som är så himla fräcka och försöker bjuda in fler människor!! Varför kan inte människor respektera val som brudparet har gjort?? Vi vill inte ha barn där av olika anledningar och därför har vi 15årsgräns. Det är inte OK att förutsätta att man ändå får ta med sig sina yngre barn "bara för att"!!!

    ÅÅå jag blir tokig!!

    Bara för att ett problem löser sig så kommer det nya! Jag får magsåååååår!!

  • Sörön10

    Vivi och viktoria har nån slags jubileum i veckan och erbjuder 50% rabatt på en vara om man har med sig en kupong som finns i Uppsalatidningen... 


    Tänkte bara tipsa! Jag var in igår och det fanns tyvärr ingenting som passar min, oversizeade, kropp! :(

  • Sörön10

    Jepp det är den där gratisprylen som finns här å var i affärer och på stan! Samt i brevlådan en gång i veckan! =)


    De kan säkert ha stay-ups! Gå och kika! =)


    Hoppas ni har bättre tur i hittandet än vad jag hade! 

  • Sörön10
    Plutten2010 skrev 2010-06-02 22:53:13 följande:
      Tror inte vi får den hem faktiskt men jag ser den på stan titt som tätt.. =) Tack!Har en del punkter att bocka av nu, bara 10 dgr kvar.. *iih* =)
    Anytime! =) 

    Vad har ni kvar på listan då? Jag ska försöka förlänga en underkjol... Känns inte så lockande faktiskt. Ska klippa mellan ringarna och sy i lite tyg. Tänkte att det skulle bli lätt, men vet inte längre. Ska också sy en slips åt marskalken, men hey! Vi gifter oss om 65 dar.. 

  • Sörön10

    Hej brudar! Är ni alla ute i det fina vädret och bättrar på brännan? 


    Är det nån som har nåt tips på bra (å hemskt gärna studentprisvänligt) ställe där man kan vaxa benen? 

  • Sörön10
    SandraMT skrev 2010-06-14 00:26:58 följande:
    Relax house tycker jag är bra. Brukar få brasiliansk vaxning där för 350, så ben är nog billigare skulle jag tro. Vet i alla fall att de har hela och halva ben priser, eller vad man nu ska säga. Själv kör jag med epilator på benen. Haha... :p
    Tack för tipset! Ska kolla upp!! =)

    Blev hippad igår och jag är alldeles lycklig i hjärtat! <3 Har ännu inte hämtat mig från chocken!! Helt oväntat! 

  • Sörön10
    SandraMT skrev 2010-06-14 03:31:17 följande:
    Varsågod... NEJ! BERÄTTA MER!!
    Copypejstar min story från hipptråden jag skrev:

    Trodde väl aldrig jag skulle bli hippad!! Trodde väl heller aldrig att jag skulle bli det redan nu!! Gifter oss i augusti! 


    Är fortfarande i chocktillstånd och hjärtat är alldeles varmt av kärlek till alla mina fina vänner! Hade gott och väl kunnat sitta inlåst i en städskrubb bara jag fått umgås med dem! Älsklingar!! 


    Sov rätt länge. Av nån underlig anledning väcktes jag av min sambo som försökte övertala mig att äta frukost. Ok då, sluta tjata! Typ! 


    Sitter och chillar och tittar på dumburken när mobilen ringer och jag blir uppmanad att titta ut. (Här var en liten miss, eftersom jag råkade ha "den mystiske mannen" inlagd i telefonboken sedan länge, men jag fattade ingenting ändå! haha! 


    Utanför dörren stod en låda med lite prylar och en lapp som sa åt mig att vara utomhus om fem minuter!! Gahhha!! Hade ju inte ens duschat! Skulle packa också! My god vad nervös jag blev!! Hade sån puls att jag inte ens kunde kissa!!   


    Sedan började en underbar dag med mina älskade vänner! Det var bilfärd med ögonbindel, picniclunch inomhus, svara på frågor om min älskling, tipsrunda och lekar, låttextförfattande (vilken jag är lite rädd att jag inte sett för sista gången!!) gå på stan och be om äktenskapsråd, middag på restaurang, mys i lokal med kroki!!! Blev chockad av en naken man med "paketet" ungefär tio centimeter från ansiktet när dagens andra ögonbindel försvann! Väldigt speciellt! haha! 


    En massa skratt och sedan avslutades kvällen med karaoke och en kvalificering till månadsfinal på etage!  


    Är så glad åt att alla dessa människor samlats för att fira lilla mig!! Tårarna rinner för jag är så glad att jag har dem! <3 


    Är så imponerad av min älskling som lyckats hålla detta hemligt i nästan två månader! Har inte vågat hoppas på en hippa ens och drömt mardrömmar om mardrömshippor! Han hade vidarebefordrat alla tankar till min fina tärna, så hon såg till att alla förnedringsmoment uteslöts! 


    Oj oj oj vilka människor jag har i mitt liv!! Kärlek!! "


    That's my story! =)


     

  • Sörön10
    Tina86 skrev 2010-06-21 09:47:01 följande:
    jag blev hippad i lördags hade jätte roligt, det var mycket möhippor och svensexor i helgen.Nu är det bara 4 dagar och några timmar kvar tills vi gifter oss, börjar bli något nervös nu och livrädd för att glömma något.
    Vad roligt! Du hade inte en illrosa tyllkjol på dig?? =) Såg en hippa på stan! 
  • Sörön10

    Man går in på inställningar tror jag... Kommer inte riktigt ihåg!


     


    Är det nån här i tråden som har IRIS-servetter från IKEA som ni vill bli av med efter ert bröllop? Jag letar och de verkar inte finnas i ikeavaruhuset längre. Står på hemsan, men inte i butiken. 

  • Sörön10
    majsan801 skrev 2010-06-29 22:33:09 följande:
    sörön jag har...köpte 56 tror jag har alla tillbaka
    Å tell me more! 

    Är de tvättade? Hur mycket vill du ha?

  • Sörön10

    haha vilken härlig dag! =) Jag fick också teckna av en naken man! =) undrar om det var samma?? En välutrustad, "väl"-ansad, vältränad, blåögd sak! =) 

  • Sörön10

    Jag är för övrigt jätteglad! Spelade upp min egenkomponerade låt för min blivande igår, och han sa iaf att han gillar den, så det blir vår utgångsmusik! =)

  • Sörön10
    Linaaa skrev 2010-07-13 07:47:25 följande:
    Haha, min var oxå välutrustad, dock inte så biffig utan lite smalare ljusbrunhårig med lite hår på bröstet.
    Ja detta var iofs en som inte var biff, men ändå tränad! =) Kommer inte ihåg hur han såg ut på bröstet! haha Vi hade fullt upp med att inte stirra! :P

    Tror han kom från www.krokimodell.nu eller nåt liknande..

  • Sörön10

    Håll tummarna för mig nu! Har fått kontakt med en kille som kanske kan sjunga på vår vigsel! Hans familj har också stuga på ön vi ska vara! Varför gå över ån efter vatten liksom! =) 


    Håll tummarna!! Jag fick en akutfråga av en annan brud om jag kunde sjunga på hennes vigsel som är en vecka innan mitt, och jag vågade inte säga nej! Karma liksom! =)

Svar på tråden Uppsala 2010 forts