• Minous

Catering Stockholmsområdet?

Hej, letar efter en bra och prisvärd cateringfirma i Sthlm. Vi tänkte ha buffé för ca 60 personer. Alla tips och erfarenheter är välkomna! Känner mig vilsen i cateringdjungeln....

• Svar på tråden Catering Stockholmsområdet?
  • giz83

beror väl på vart du bor...men norröver så har vi en ica butik i viksjö som gör jättebra smörgåstortor och har även lite annat...sök på ica.se och leta efter viksjö butiken i järfälla...

*kärleken är evig*
  • Cantaton

Jag har inte själv beställt catering, men tyckt jättemycket om catering från två ställen när jag blivit bjuden på den:

- Lilla Capri (Kungsholmen)
    - Ett ställe som jag tyvärr inte kommer ihåg vad det heter, men det låg på Liljeholmsvägen.

• Cantaton

Fel av mig, det sistnämnda låg på Årstaängsvägen, men I Liljeholmen. Westers heter det.

• Minous

Vi bor i Sundbyberg och bröllopet kommer vara i norrort. Har kollat annorlunda catering och dom verkar ju ha störst utbud, men ganska dyra...Puffar lite mer :)

• trollsländebrud

Jag jobbar på HÖRS AB och vi caterar lite överallt då vi finns lite överallt. Gå in på hors.se så hittar du våra olika restauranger och även lite cateringmenyer. Jag tycker själv att vi är prisvärda. :) 
     Sen har jag för mig att ICA Format i Upplands Väsby caterar också, de har jättegod mat! De finns vid InfraCity.

• Minous

Tack för tipsen,ska absolut kolla in! :)

• Eriane

Westers är jättebra har själv beställt buffé calypso från dom. www.westers.se Dom har bra kvalitet på maten. Har varit inhyrd som servering åt dom några gånger när jag jobbade på uthyrningsföretag.

Vill ni komma undan ännu billigare finns http://www.cateringfabriken.se/ Dom har bufféer i alla möjliga prisklasser. Har dock aldrig ätit mat från dom men dom verkar jättebra i telefon.

Svar på tråden Catering Stockholmsområdet?