• sockersmulan

bjud in till din blogg!

Familjeliv.se finns det en jätterolig tråd där folk bjuder in till sina bloggar, så jag tänkte det kunde vara kul att starta en här också! Det går helt enkelt ut på att man skriver titeln på sitt senaste blogginlägg och länkar dit. Ett bra sätt att upptäcka många nya roliga bloggar!

• Svar på tråden bjud in till din blogg!
  • Im yours

ActDontTalk; Kul idé med filmisarna, jag kanske lånar den. Hoppas det går bra.

Men var får jag tag på dem?

Lycka till med allt! / Liz

• Maxiander

!00 dagar kvar tills jag blir Fru. Massa kärlek och tips på hur man håller uppe nyförälskelsen i en parrelation ganska lätt och så har min blivande man skrivit om morgonfrukost nu på morgonen!

Ha en strålande dag i det vackra vädret!!!

• uppochhoppa
    Getivia82 skrev 2010-05-11 17:40:00 följande:
    Uppochhoppa, jag måste bara fråga vart eran lokal ligger? och vad den heter? Det är precis så jag vill ha det så jag blev mycket nyfiken! Bra val! :)
    Den ligger i Vingåker, eller i lilal byn Läppe. www.hjalmaregarden.se

Ta ett kliv mot dina mål! - uppochhoppa.se
  • ActDontTalk
    Im yours skrev 2010-05-11 18:59:05 följande:
    ActDontTalk; Kul idé med filmisarna, jag kanske lånar den. Hoppas det går bra. Men var får jag tag på dem? Lycka till med allt! / Liz
    Det går jättebra att låna idén! Om det är filmisarna du menar så är det tradera som gäller. Där finns det massor! :)

3 dagar kvar till det stundande bröllopet!

• Bride in leather
    ActDontTalk skrev 2010-05-12 10:03:19 följande:
    Det går jättebra att låna idén! Om det är filmisarna du menar så är det tradera som gäller. Där finns det massor! :)   3 dagar kvar till det stundande bröllopet!
    Vad gör du med filmisarna??
  • ActDontTalk
    Bride in leather skrev 2010-05-12 10:06:49 följande:
    Vad gör du med filmisarna??
    jag ska använda dem som bordsplaceringskort. har ordnat och pysslat så det står gästens namn istället för kändisens namn på. Himla bra grej! finns att beskåda i mitt galleri om du vill, eller här:

brollopsdagar.blogspot.com/2010/03/filmisar.html

Svar på tråden bjud in till din blogg!