• På rosa moln

Filmare i Göteborgsområdet

Vi skulle gärna vilja filma hela vårt bröllop (inklusive både vigsel och fest), men har hitills enbart hittat sådana paket som kostar över 10000 kronor. Är det någon som kan tipsa om en bra fotograf i närheten av Göteborg som kostar mindre än så?

• Svar på tråden Filmare i Göteborgsområdet
  • Lajsan

Vi hade www.mastermedia.se Stefan, det är vi som är på bilden högst upp när du väl länkat dej vidare till bröllop och vi blev jättenöjda! Dom är i Fjärås.

• På rosa moln

Tack så mycket för länken :) Fler tips någon?

• Millanita

Jag är också ute efter en videoproduktion i samband med vårat bröllop nu i juli...vi gifter oss i Onsala utanför kba /gbg...
    Vore också tacksam för era tips

• majastinaf

Min kompis anlitade en journalist som dom var mycket nöjda med. Filmen blev lite som en berättelse. henrikskarstedt.se

• Millanita

majastinaf skrev 2010-05-17 15:28:48 följande:
    Min kompis anlitade en journalist som dom var mycket nöjda med. Filmen blev lite som en berättelse. henrikskarstedt.se

Vet ni i vilket prissegment han ligger på?

• adamtillberg

Hej!

www.angelworks.se hittar ni en mycket duglig filmare som har hela Sverige som sitt arbetsfält och inte är alltför dyr.

Kolla under fliken "Bröllopsfilm" till höger.

• Bubo

adamtillberg skrev 2010-05-31 10:41:40 följande:
    Hej!   På www.angelworks.se hittar ni en mycket duglig filmare som har hela Sverige som sitt arbetsfält och inte är alltför dyr. Kolla under fliken "Bröllopsfilm" till höger.

BOJKOTTA alla som gör reklam för sig själva här !!!

• galeasen

Vi skall ha en vän till oss som är fotograf. Han är även filmare och har jobbat på TV mm. Inboxa mig om ni vill ha mer info om honom.

Svar på tråden Filmare i Göteborgsområdet