• marrieme

Duni servetter, Linne liknande, var köper man dem???

Jal är på jakt efter svarta duni servetter, såna linneliknande,
    är det samma som när det står 3 lagers servetter??

Vet någon var man kan köpa/beställa hem ifrån??

Tack!

• Svar på tråden Duni servetter, Linne liknande, var köper man dem???
  • miaik

Jag såg såna på ÖB när jag var där senast... Minns dock inte vad de kostade.

• marrieme

ÖB!? Då måste jag dit och kolla, vill ha svarta!

• Felina

Martin olsson ! De har massor fina servetter, både Duni och Dunilin. Jag har inget kort där men fick handla ändå,inga problem.
    Lycka till

• minimis

en dum fråga...Är dunilin engångs? Funderar annars på att köpa tygservetter på Ikea kanske..

• minimis

Ok... Då kanske man skulle köpa iris servetterna från ikea, nån som testat dem?

• Peppo79

www.kattisproduktion.se har Dunillin servetter i olika storlekar och färger. Man kan även beställa om man vill ha tryck på.

Där har jag beställt mina. Med våra namn trycka på :)

• marrieme
    Karolina A skrev 2010-05-11 19:11:05 följande:
    Dunilin finns på Eko.
    Vi har Eko utanför Kristianstad, kan de finnas där tro??
    Måste jag kolla!
  • Lara C
    minimis skrev 2010-05-11 10:46:54 följande:
    Ok... Då kanske man skulle köpa iris servetterna från ikea, nån som testat dem?
    Har köpt linneservetter på IKEA men minns inte vad de hette. Alldeles utmärkt. Det blir förvisso lite dyrare, men det är enorm skillnad på papper och tyg! Sedan kan det ju förstås kännas onödigt om man har många gäster.

• minimis

Vi har ca 50 gäster, så jag räknade att tygservetterna på ikea kostar drygt 240 kr för oss, tror de är i bomull o inte linne men det får nog duga...

• Lara C
    minimis skrev 2010-05-12 18:26:59 följande:
    Vi har ca 50 gäster, så jag räknade att tygservetterna på ikea kostar drygt 240 kr för oss, tror de är i bomull o inte linne men det får nog duga...
    Bomull duger bra! Ger ändå så mycket trevligare känsla än papper. {#lang_emotions_smile}
  • Gregerus

Jag tänkte beställa härifrån, men då krävs det att du har ett företag eller tillgång till ett som du kan beställa till.

• Uppsalabrud2010

minimis skrev 2010-05-12 18:26:59 följande:

Vilka tygservetter är det? Hittar bara en sort för 19 kr och sedan ett fyrpack för 79 kr...

• minimis

Uppsalabrud2010 skrev 2010-05-14 01:10:02 följande:
      Vilka tygservetter är det? Hittar bara en sort för 19 kr och sedan ett fyrpack för 79 kr...

var det inte iris 4-pack för 19 kr? Får kolla det igen...

Svar på tråden Duni servetter, Linne liknande, var köper man dem???