Underkläder och tiaror
Strumpeband??? Någon som har en bra sida på nätet där man kan shoppa?? Samma sak med tiaror? Någon som har en bra nätsida? Behöver idéer :)
Strumpeband??? Någon som har en bra sida på nätet där man kan shoppa?? Samma sak med tiaror? Någon som har en bra nätsida? Behöver idéer :)
www.tiaror.se har både ock!
sweeties är bra
Tiaror finns det många ställen att beställa på, här är några:
www.angelinas.se
www.4baby4us.com
www.meriamtrading.com
Strumpeband finns det säkerligen många ställen också, men jag vet att Calligraphen säljer
www.romance.se/index.aspx&Category=Accessory
(långt ner på sidan)
Annars så är ett tips att googla tiaror så dyker det upp en massa
Lycka till
strumpeband kan du vinna på min blogg denna vecka på dreambride.se såg jag jättefina underkjolar, annars finns de lite varstans, de flesta som säljer brudklänningar har även underkjolar. Kolla sweeties.se, brudofest.se, aldestam.se, matildasfest.com
kommer inte på några fler på rak arm.
tiara kan du hitta på bla diadema.se, och många av ovan nämnda
oj, nu är jag trött... du frågade ju inte ens om underkjol, haha.. måste ha blandat ihop denna tråd med nån annan :D
Upplever att många tiaror ligger högt i pris..., eller det kanske är vad de kostar fast jag inte tänkt mig det :)
mm, kollat ebay? där kan du fynda
glitter har ju också billiga saker förresten
Ett tips som i och för sig inte riktigt gäller tiaror men, i de allra flesta kyrkor äldre än de byggda på 1980 talet finns det brudkronor. Dessa får man som oftast låna. Kan ju vara en tanke att vara prinsessa för en dag.
Jag skall låna en fin liten krona av en av kyrkorna där jag bor.