• HappyE

Berätta vad ni fyndat!

Vilka fynd har ni gjort? Vad är ni extra nöjda med? Kan även funka som att vi tipsar varandra.

Mina fynd: Snygga skor till brudgummen, 70 % rabatt, betalade 300 kr. Brudslöja på ebay säljare cutebrides, 123 kr inkl. frakt.

Ni då?

• Svar på tråden Berätta vad ni fyndat!
  • Carin o  Mikael

Lackskor till brudgummen från bianco, 70% rabatt = 300 kr

Slöja från Lilly 300 kr eftersom de byter ägare (ord pris 1 000 kr)

Fick också 10% rabatt på klänningen...

/C & M

• rosesarered

Min klänning, en lasposa som kostat 16tusen svenska kronor men när jag köpte den fick jag den för 8000 kronor. Det räknar jag som ett riktigt fynd!

• Snufflan

Super fina brudskor, 300 pix på DinSko!

• Korallbruden

Handlat beganagt minst halva priset på allt: Pronovias brudslöja, 100 knoppa lakan 10 kr/st. Såpbubblor, prutat på brudklänningen en tusenlapp, köpt servetter på Villys i färgtema till småplock. Köpt bordsdekorationer på rea/Plantagen. Handlar alla blommor på Hötorget dagen innan. Gör bordsplaseringshållare av alla sparade vinkorkar osv...

• Snufflan

Köpte fin fina servetter på IKEA, dom var lite större och kraftigare än en vanlig servett och hade ett fint grå/silvrigt mösnter. Dom ingick i en bröllopsserie härom året, tror det finns nu oxå.

• MissKitten

Köpte min bröllopsväska på Ebay för 78 kr. Mycket nöjd!

• Idli

Jag fyndade till brudgummen en Cavaliere frockcoat,väst,kravatt,näsduk och byxor för 1600kr och den passade som ett smäck och var i kanonfint skick. Riktigt kap faktiskt.

• Erese

Kavaj+byxa= ca.1000kr
    mina skor= 249kr
    naglar= 0kr(syrran fixar,hon jobbar med detta)
    fotograf= 500kr

Svar på tråden Berätta vad ni fyndat!