Inlägg från: källerudd |Visa alla inlägg
  • källerudd

Någon som är bra på det här med namn??

Jag och min sambo fick avslag på vårt namn förslag...fanns redan ett företag/varumärke med det namnet. Så nu är vi tillbaka på noll :S

Känns jätte tråkigt då vi nog trodde det skulle gå igenom...

Någon som är bra på det här med namn...
    Kan man få ihop något genom att plocka från våra namn Martina Rask, Johan Carlsson

eller

Vi gillar ord som, sand, vatten, is, lo, silver, strand, vind, sjö, hav, frost.... ni kanske förstå?!

eller

något kärleks fullt...

Snällga hjälp oss hitta det perfekta efternamnet

• Svar på tråden Någon som är bra på det här med namn??
  • källerudd

Tack för alla bra förslag..tyvärr är många av förslagen redan upptagna :S Av privatpersoner eller företag...Man måste ju vara helt ensam om det för att det ska gå igenom.

Namnet vi velat heta var Sandstrand.

Fortsätt gärna spåna hos oss står det still =(

• källerudd

Förlåt att jag varit dålig på att svar...men är nästan aldrig här, så himla mycket annat...tack för era svar. Vi har skickat in namnförslag och nu fått tillbaka att vårt andra namn blev godkänt. det ska bara kunngöras..

Någon som varit med om att få avslag efter en kunngörelse??? Är så nervös att det ska komma någon och säga att nä det får ni inte heta... :S

• källerudd

När jag vet att det gått igenom, kommer jag att tala om det..men det ligger ute för kungörelse...och ska så göra i en månad.

• källerudd

Åsa Erika skrev 2010-05-08 12:05:57 följande:
    Hur gick det med kunngörelsen?Vilket namnblev det?

Det ska ju ligga ute en månad så två veckor till tror jag det är...26 maj el nått sånt, sen ska de ju skicka ut ett brev om hur det har gått så i slutet på maj borde vi ha besked..Lovar att kika in här och berätta..Men det blir efter att vi kommit hem den 14:e juni (tror knapt vi vet innan vi åker nämligen)

• källerudd

I tisdags fick vi eller ja min sambo ett jätte fint brev hem med ett bevis på namnbyte...Vågar knapt säga det högt. Vi ska ju inte berätta för någon förens bröllopet, men oki då...Vår nya namn kommer att bli....

Sommarnatt

Svar på tråden Någon som är bra på det här med namn??