• Rajsi

Brudparaply

Någon som vet var man kan hitta ett fint brudparaply? Inte plastigt utan lite mer romantiskt och fint. Någon butik i stockholm vore smidigt. Tack!

• Svar på tråden Brudparaply
  • TheSecret

Jag beställde ett från www.myheart.se idag! Dom har 5 olika att välja på tror jag. Lägger in bild på mitt i galleriet :)

• aikidoaasa

En tvärgata mellan hötorget och drottninggatan (minns varken namnet eller affärens namn) hade fina paraplyer för en månad sedan. Där köpte vi vårt vita för 299 kr.

• Grodfrun

For superromantiska paraplyer, googla pa Edwardian umbrellas! Jattesota, lite gammeldags (som namnet antyder ;)), vet dock inte hur det ar med priser och att skicka till Sverige.

• JessicaJnsson

Wilde roses på Götgatan (mer åt skanstull än medborgarplatsen, vet inte vilket nr.) säljer Lisbeth Dahls paraplyer.

www.lisbethdahl.dk

• JessicaJnsson

bra pris mellan 200-400kr

• Trasan99

Jag kan tipsa om att använda paraplyer som rekvisita vid fotografering. Vi posade tillsammans med min tärna, alla tre hade paraplyer som matchade kläderna, hur coola bilder som helst! Och så fäktades jag och maken med paraplyer, på en spång mellan två små kobbar, har inte sett bilderna ännu men det var kul och fick oss att slappna av och skratta.

• Clea

Vi har oxå handlat paraplyn o de ska användas under vår fotografering oavsett om det regnar eller inte på vår bröllopsdag. Jag har köpt ett vitt o ett svart Lisbeth Dahl paraply.Urgulliga!! Se länken:

www.honeyimhome.se/se/art/paraply-vit.php

//Clea

• KatjaB

bröllopsbubblor.se har lisbeth dahls paraplyer. de finnst nog lite varstans också, men de är sjukt söta!

• Rajsi

Tack för alla bra tips! Ni som beställt från nätet, har det gått bra eller har det varit några konstigheter? Hur lång leveranstid?

• Åsa Erika

Hej! Jag har ett som jag aldrig använde! Den är ivory och har en vågig kant, jättefint! Jag betalade 250 för mitt inkl frakt. Om du är intresserad kan vi träffas och du kan kolla om det är något sådant du har tänkt dig så får du köpa det av mig!

• Lara C

Såg ett på Åhlens city idag som såg ok ut.

• Rajsi

Åsa Erica, tack för erbjudandet. Ska kika runt lite o fundera. Hör av mig om jag inte köper nåt i butik. Hej så länge!

• rosesarered

Kolla mitt galleri. Köpte paraplyer från systerlycklig, finns i stockholm som fysisk butik och webbutik. 

• Stitch
    Rajsi skrev 2010-03-31 19:55:26 följande:
    Tack för alla bra tips! Ni som beställt från nätet, har det gått bra eller har det varit några konstigheter? Hur lång leveranstid?
    Jag hade mitt två dagar efter jag beställde.
  • KatjaB

rosesarered skrev 2010-03-31 20:43:12 följande:
    Kolla mitt galleri. Köpte paraplyer från systerlycklig, finns i stockholm som fysisk butik och webbutik. 

åh just de där är ju så fina, sett att det finns svarta också

Svar på tråden Brudparaply