• Elina ToBe
    Äldre 27 Mar 12:58
    2092 visningar
    4 svar
    4
    2092

    Var ska man göra sin bröllopshemsida??

    Hej hej,

    Jag är mitt uppe i planeringen inför bröllopet (sensommar 2010) och har 1000 saker att fixa, känns det som iaf :)

    En kompis föreslog att jag och min blivande man skulle fixa en hemsida så vi slipper en massa frågor och bara kan referera till hemsidan. Kanske också skicka med den på inbjudningarna (som ska iväg inom 1 månad!).

    Är det någon som har nåt tips till mig om var man ska göra den? Sidan ska helst vara gratis och enkel att sätta upp.

    Tacksam för all hjälp!

  • Svar på tråden Var ska man göra sin bröllopshemsida??
  • KatjaB
    Äldre 27 Mar 13:15
    #1

    vi gjorde flera olika innan vi bestämde oss, weddingannouncer dyckte jag var onödligt kränglig, och inte så många olika mallar. mywedding.com (tror jag det hette) var helt okej, massor med olika mallar och man kunde lägga till musik till sidan, lite kul. 123minhemsida.se kostade pengar efter ett tag, så den gick bort.

    Valet för oss hamnade på projectwedding som vi gillade designen mest på. har fått så mycket beröm för sidan att den bara måste vara något alldeles utöver det vanliga,hehe Eller så är folk bara snälla, men den är gratis och vi tycker att den är jättefin

  • Annapa­nna larsso­n
    Äldre 27 Mar 13:18
    #2

    Jag har gjort vår på weebly.com. Superenkelt och mycket valmöjligheter. Kika gärna in på www.annaochdaniel.weebly.com om du vill se hur det kan se ut! Lycka till!!!

  • Elina ToBe
    Äldre 27 Mar 14:23
    #3

    Tack för tipsen!

    Annapanna, er sida är jättefin!!!

    Jag googlade runt lite och hittade www.varbrollopslista.se

    Svensk sida som är gratis och enkel att sätta upp. Men det fina är att man kan skapa en önskelista med massa olika produkter, bla Resia presentkort som skulle passa jättebra till bröllopsresan :)

    Hmmm...tror jag kör på dem!

    Eller har någon annan sett en sida där man kan skapa en bröllopslista på samma sätt som www.varbrollopslista.se?

  • Mathil­da81
    Äldre 6 Apr 17:47
    #4

    Vi använder också vårbröllopslista.se :) Har inte sett någon annan sida som erbjuder riktigt samma sak.

    Lycka till med resten av planeringen :)

Svar på tråden Var ska man göra sin bröllopshemsida??