• FruBerg

Har du en hobby eller liknande?

Började rida i höstas men lusten försvinner mer och mer..kostar 520kr i månaden och är tvungen att betala fram till sommaren även om ja vill sluta nu. jag är rädd för att ja ångrar mig, vill verkligen ha en hobby.

Vad gör du på fritiden?
    Har du nåt du verkligen ser fram emot?
    Nåt som bara är ditt och som du gör?

• Svar på tråden Har du en hobby eller liknande?
  • Fjosok

Jag restaurerar bröllops och balkläder, utan vinstintresse.

Med fördel äldre stilar :)

• fibobs

Det verkar skit kul men asasvårt???

Iselle skrev 2010-03-26 19:24:38 följande:
    Det som verkligen får mig på bra humör är pole dance. Så sjukt roligt och det ger mig massor av energi efteråt. Ser fram emot varenda pass trots alla blåmärken.
  • uppochhoppa

Jag tränar och bloggar om träning, inspiration och att bli den bästa versionen av sig själv. Bloggen ger mig både inspiration, lycka och har gett en hel massa nya vänner - minst femton stycken!!! Superkul! www.uppochhoppa.se

• Iselle

Faktum är att man bygger upp styrka förånansvärt fort. Helt fantastisk träning enligt mig som hatar styrketräning. Här blir man både stark och vig genom att mer eller mindre leka . Så upplyftande när man lyckas med ett nytt trick som från början verkade helt omöjligt. Med bra lärare blir det inte för svårt utan bara utmanande.

fibobs skrev 2010-03-26 19:26:12 följande:
    Det verkar skit kul men asasvårt???
  • Jojjo82

Jag fick testa polefitness på min möhippa och det var nog bland det roligaste (och dödligt jobbiga) jag någonsin gjort! Att rekommendera starkt!

Iselle skrev 2010-03-26 19:24:38 följande:
    Det som verkligen får mig på bra humör är pole dance. Så sjukt roligt och det ger mig massor av energi efteråt. Ser fram emot varenda pass trots alla blåmärken.
  • nicenettis

min stora hobby just nu är scrapbooking och i helgen har vi en stor mässa som jag ser framimot

• rottizz1

Jag jobbar med hundar och har det även som hobby.
    Annars är orientalisk dans, chair dance min andra hobby´s.
    Kan oxå bli så att jag tröttnar lite på det, antingen tar jag då en paus eller så kör jag på. Har inte ångrat mig hittills. Börjar alltid med det igen.

• KatjaB

just nu ligger hobbysarna mest på bröllopet, som att sy stolsöverdrag och annat pyssel som fixas, det är rätt kul o blir ju lite av en hobby. Annars så tecknar jag och ritar serier, renoverar och klär om möbler och tapetserar när andan faller på Är väldigt intresserad av det mesta som har med inredning att göra

• mountainleaf

Jag sjunger i kör!
    Jag har sjungit i kör i 13 år och det är så härligt!! Man glömmer allt när man kliver in i replokalen!

www.sunlightchorus.se

• aikidoaasa

Jag är verkligen en hobby människa: broderar (massor framför tvn!), läser böcker, manga och anime (japanska tecknade serier), stickar, film, ritar och målar, pysslar med smycen och lite allt möjligt, dansar, katter och hundar...

problemet är bara att ha råd med alla de olika hobbyerna.

• novia72

Jag tillverkar smycken fotograferar och bloggar!!! :) Har lyckats kombinera alla tre i ett och är verkligen nöjd...

• wiii

spelar sims, läser massor med böcker i perioder, påbörjar sömnadsprojekt då och då, annars har jag inte direkt någon hobby heller, men skulle gärna vilja ha :)

Svar på tråden Har du en hobby eller liknande?