bröllop 19 juni?
Är det ngn mer än jag som tänkt gifta sig den 19/6 2010? Vore roligt att få reda på hur många som tänkt det o hur ni har lagt upp er vigsel.
Har ni skickat inbjudningarna redan?
Vilka färger tänker ni använda?
Är det ngn mer än jag som tänkt gifta sig den 19/6 2010? Vore roligt att få reda på hur många som tänkt det o hur ni har lagt upp er vigsel.
Har ni skickat inbjudningarna redan?
Vilka färger tänker ni använda?
Ja tjejer nu är det inte långt kvar!! Man börjar ju känna av pressen att hinna fixa med allt så att det blir perfekt.
hejhej... även vi gifter oss den 19 juni. Börjar kännas som att det närmar sig. Vi kommer vara ungefär 50 pers (osa har inte varit än) och vi kommer vigas i kyrkan med efterföljande fest. Jag ska laga maten själv och vi ska ha buffe. Är massor kvar att göra.. har inte bestämt mig för klänning än..har tre som jag velar mellan :) sedan är det blommor och skor o underkläder och mannens kläder och barnens kläder och you name it.. det mesta helt enkelt! men men.. gifta kommer vi bli..det känns som huvudsaken!
Det måste väl finnas fler som ska gifta sig den 19 juni?
Hej hej!:) Här kommer jag inramlandes :P Ska också gifta mej 19 juni :)
Ligger nog ganska lugnt i listan över "måsten" så det känns skönt.
Vi har ljusblått, ljusrosa o vitt som färgtema.
Kommer ha vigseln i kyrkan o festligheter i en bygdegård.Alkoholfritt! Något vi satt o pratade om igårkväll var alkoholfria drinkar :)Någon som har några tips.
Vi är ca 70 vuxna o 25 barn.
Vad har ni för sysselsättningar för barnen?förslag tack :)
och så denna musiken, någon som kanske vill dela med sej till en som knappt håller reda på vad som är vad eller vem som sjunger vad :P
Kram på er alla!
Hej!
Jag ska också gifta mig den 19 juni :). Vi har bjudit ca 115 gäster (osa 15.5) och bröllopet kommer att gå i gräddvitt och grönt. Fick hem mina gröna skor och handväska igår som färgats för att matcha brudgummens slipsknut, de blev jättefina.
Vi kommer att ha bröllopsfesten på restaurang, så mat och dukning är det inget större bekymmer med. Men vi kommer att ha bröllopsplaneringen med restaurangen bara en månad före bröllopet, så efter det kan vi börja fundera på bordsplacering och ev. dekorationer vi saknar till borden. Alla kläder till brudföljet är fixat, men vi saknar ännu toastmaster. Blommor ska vi diskutera med en florist om tre veckor, samtidigt som vi kommer att provsmaka bröllopstårtor. Programhäftet borde jag börja fundera på nu så att det inte blir så stressigt med det sedan.
Hej Vixi82!
När du skriver musiken, menar du i kyrkan eller menar du vad ni ska spela under festen sen?
Hej Lattemamman!
Vart har du köpt skorna? Är ute efter ett par gröna (eller svagt rosa) för att oxå matcha min blivande mans skjorta. Hittar nästan inga gröna.
Vi gifter oss också den 19 juni:)
Tema ljusrosa, vitt och grönt.
Vi har bara 56 gäster och inbjudningskorten skickades för ca två veckor sedan, några har blivit över då vi saknat adresser men nu är det bara två kvar som ska lämnas över på lördag. Vi har OSA den 19 maj.
Tiden rinner iväg.. men det kommer bli mycket precis en månad innan:)
Vi har oxå den 19 maj som OSA datum!! Och som ni kankse läst innan även färgerna grönt, naturvitt och ljusrosa. ;)
19juni :
Musiken gäller i festlokalen efterråt...ska träffa prästen nu i veckan o prata igenom hur det går till i kyrkan o så.
Har en önskan att alla småbarna 3 år o uppåt ska sjunga en sång eller ett par i kyrkan...