• Mia 77

Visst finns det fler än jag som ej fått iväg inbjudningskorten till juli bröllop än?

Börjar känna mig lite stressad över detta och jag får vänta tills slutet av veckan, början av nästa innan dessa kommer till mig från kortdesign.

Måste bara få höra att jag inte är ensam om att inte fått iväg dom ännu

• Svar på tråden Visst finns det fler än jag som ej fått iväg inbjudningskorten till juli bröllop än?
  • tessomac

Vi gifter oss 10 juli och har inte ens tillverkat inbjudningskorten ännu.

Har köpt allt material och skickat save-the-date, men jag är SJUKT stressad över att inte ha skickat dem än.

Du är inte ensam!

• Solbo

Vi har inte heller skickat iväg våra inbjudningskort och vi gifter oss 3/7. Pärmen till korten är färdiga men texten har vi inte fått färdigt så det blir att försöka komma någon trevlig text till korten.

• BrideBecks

Gifter oss i JUNI och fortfarande inte skickat inbjudningskorten. Tryckeriet har strulat och är nu tre veckor försenade. Vi skulle visserligen beställt dem tidigare men massa saker i livet kom emellan. Huvudsaken är att alla våra gäster vet när bröllopet är och har skrivit in det i sina kalendrar.

• Kattpoet

Nu har mina kommit och på måndag ska de ut. Min karl väntar fortfarande på sin del men de är påväg till Skottland i posten med REK brev.

• tindeli

Skickade i väg våra inbjudningar förra veckan och gifter oss i slutet av maj.

• MissLi

Fick också våra med posten idag så snart är de ute :)

• P3E

Skickade inbjudningarna i torsdags, gifter oss 19/6. Känns skönt att de är iväg!

• bruden i skogen

Jag är nog lite stressad nu, har inte fått iväg mina ännu och vi skall gifta oss i slutet på Maj. Men de flesta vet om det redan

• Mia 77

Äntligen har jag fått iväg inbjudningarna... på måndag dimper de ner i brevlådor över hela sverige

• cloudberry79

Är det inte lite tidigt att skicka inbjudningar till sena julibröllop? Mina inbjudningar är klara och ligger i adresserade kuvert, men vi tänkte inte skicka iväg dem förrän om några veckor, när vi verkligen spikat inbjudningslistan.

• Superstarfia
    cloudberry79 skrev 2010-04-02 12:45:45 följande:
    Är det inte lite tidigt att skicka inbjudningar till sena julibröllop? Mina inbjudningar är klara och ligger i adresserade kuvert, men vi tänkte inte skicka iväg dem förrän om några veckor, när vi verkligen spikat inbjudningslistan.
    varför skulle det vara tidigt? Juli är ju rena rama semestermånaden... jag skulle bli väldigt tacksam om jag fick inbjudan nu så jag kunde pricka in det i kalendern och jobba semestern runt det...
  • brudeniskrudenijuli

Här är en till! Men visst känns det lite nervigt.... är rädd att folk börjar planera för semestern. Ska försöka få iväg de allra viktigaste inbjudningarna i morgon.

• Eriane

Vi har fått ut ungefär hälfter har gett många personligt för att spara frimärkskostnad. Kommer skicka resten i veckan efter att barnbidraget kommit. Har ca en tredjedel inbjudningar kvar att få iväg några som ska skickas och några som jag hade tänkt lämna personligen.

Svar på tråden Visst finns det fler än jag som ej fått iväg inbjudningskorten till juli bröllop än?