• Mia 77

Visst finns det fler än jag som ej fått iväg inbjudningskorten till juli bröllop än?

Börjar känna mig lite stressad över detta och jag får vänta tills slutet av veckan, början av nästa innan dessa kommer till mig från kortdesign.

Måste bara få höra att jag inte är ensam om att inte fått iväg dom ännu

• Svar på tråden Visst finns det fler än jag som ej fått iväg inbjudningskorten till juli bröllop än?
  • busan21

Jag har inte heller skickat dom... har ingen festlokal så jag måste vänta minst två veckor till...

• Heloise

Jag fick inbjudan till bröllop i den 10/7 igår, så jag tycker inte alls att du skall vara stressad!

• sigma

Våra är färdiga men ej skickade, vi velar fortfarande lite ang vissa inbjudna/ej inbjudna men satsar på att få iväg dem innan helgen. Men jag är inte stressad; de flesta vet ju redan vilken dag det är. Tänk såhär: eligt Magdalena Ribbing och gänget så är man sjukt tidig om man redan skickat, så du följer bara etiketten =)

• Lillskoj

Vi ska gifta oss i aug och har våra inbjudningar så gott som klara. Vi hoppas att vi får iväg dom i början av nästa vecka.

• Kattpoet

Mina kommer i veckan och vi gifter oss i slutet av maj. Det går inte att skicka det snabbare.

• ona

Och här är en som gifter sig i början av juni och inte har skickat inbjudningarna!

• MissLi

Vi gifter oss 3 juli och har inte skickat några inbjudningar och har heller inte talat om att vi ska gifta oss för någon i förväg.
    Väntar på att de ska komma från tryckeriet, bör komma till månadsskiftet.

• mountainleaf

Okej, jag har beställt dem men det dröjer väl nån vecka till innan de kommer antar jag...Trodde jag var superssist ute men det var jag inte;)

• aikidoaasa

Vi skickade våra i måndags så de kom till gästerna idag.
    Vårt bröllop är den 3/7 så visst finns det ännu lite tid. Men tänk på att eftersom det är semester tider så är det snällast mot dem som kanske tänkt resa iväg att få inbjudan så att de har chansen att inte missa er stora dag.

• Mia 77
    aikidoaasa skrev 2010-03-23 20:56:11 följande:
    Vi skickade våra i måndags så de kom till gästerna idag. Vårt bröllop är den 3/7 så visst finns det ännu lite tid. Men tänk på att eftersom det är semester tider så är det snällast mot dem som kanske tänkt resa iväg att få inbjudan så att de har chansen att inte missa er stora dag.
    Jo, precis... var helt säker på att de skulle komma från tryckeriet senast igår, men så pratade jag med d om idag och har vi tur kommer de på fredag annars början på nästa vecka
Svar på tråden Visst finns det fler än jag som ej fått iväg inbjudningskorten till juli bröllop än?