• Snuffisen

Pris bröllopstårta i Stockholm

Hej!

Ni som har tänkt ha typ princesstårta som bröllopstårta. Vad får ni betala?

Har fått ett pris på 48 kr/bit men vill gärna hitta billigare om det går :)

• Svar på tråden Pris bröllopstårta i Stockholm
  • eldstad

Kolla in den här tjejen www.cakefactory.se hon är ju en amatör men tycker hon verkar väldigt duktig. Vi ska ha henne och åt en provtårta förra helgen, mums Hon tar 40 kr/bit om man inte ska ha massor av dekorationer. Verkligen trevlig!

• eldstad

Just ja, vi betalar lite mer för att få den utkörd till vår festlokal och så. Det landar på ca 45 kr/bit.

• Snuffisen

Tack för tipset - Jättefina tårtor! Någon med fler tips?

• Snuffisen

Tack för tipset - Jättefina tårtor! Någon med fler tips?

• Blomsterbrud 2008

Jag tror De flesta ICA Maxi gör bröllopstårtor nu! Pris vet jag inte, men det har funnits trådar om det här förut!

• eldstad

Blomsterbrud 2008 skrev 2010-03-24 18:05:49 följande:

Jag tror De flesta ICA Maxi gör bröllopstårtor nu! Pris vet jag inte, men det har funnits trådar om det här förut!
    Ja just ja, har för mig att det var runt 35 kr per bit eller så.

Sen kanske jag ska säga att vi inte har prinsesstårta men det går säkert att beställa från cakefactory om det är det ni vill ha. Vi ska ha tårta med chokladmousse och limemousse, tror jag att jag bestämt mig för iaf.
  • Blomsterbrud 2008
    eldstad skrev 2010-03-24 18:12:21 följande:
    Vi ska ha tårta med chokladmousse och limemousse, tror jag att jag bestämt mig för iaf.
    Mmmmm!!! Vi hade Chokladmoussetårta med mörk chokladmousse och limemarinerade hallon (Chokladfabriken) på vårt bröllop. Helt underbart god! ICA Maxa har också chokladmoussetårtor, men dom har jag inte provat!
  • nikitakatt

Vi ska beställa från sagdetmedentarta.se Hon är supergullig och provsmakningsbakelserna var gudomliga så vi blir säkert mer än nöjda!

Svar på tråden Pris bröllopstårta i Stockholm