• TheSecret

Näbbkläder/klänningar!!

Jag söker o söker o söker efter dessa näbbkläder till både flicka o pojke men mest till min flicka. Pojken vet jag var jag ska hitta till.
    Hon är bara 1 år när vi gifter oss, kommer ha stl 86 gissar jag på.

Var har ni hittat till era små flickor?

• Svar på tråden Näbbkläder/klänningar!!
  • Sonja68

kolla här: www.littlefairies.se
    www.littleprincess.se
    www.angelinas.se
    www.kq.fi (klicka på svenska flaggan uppe i hörnet och sedan på fliken festkläder).

Mina flickors klänningar hittade jag i en finsk affär, men likadana fast rosa fanns hos en svensk webbutik, men nu verkar de vara borttagna därifrån. Märket är i alla fall Kids-up och är från Danmark tror jag.
    Mina tjejer var dock lite större än din flicka är.

Lindex tror jag också har fina.

Lycka till!

• EnilemmE

Jag ska ha näbbklänningar både till en 14 månaders och en 3½-åring, båda ganska stora.
    Vill ha ljusrosa, ganska enkla, inte så mycket rysch-pysch!
    Var hittar jag dem, utan att det kostar skjortan??!

• EnilemmE

Jag såg nu att "vår" bröllopsbutik är återförsäljare för Jocko, så jag får väl kika på torsdag när jag ska dit och titta på brudklänning!

• JeanetteoFredrik

Vi har köpt just dessa klänningar till våra tjejer, 1,5 och 3 år gamla.. De är alldeles underbara!
    Hade dessvärre inget svar på din fråga, men beröm om klänningarna iaf.. ;)

EnilemmE skrev 2010-03-19 13:31:51 följande:
    Nån som vet var man kan hitta denna förutom på littleprincess??www.brollopstorget.se/hem/enilemme/gallery/ph...
  • EnilemmE
    JeanetteoFredrik skrev 2010-03-21 22:01:38 följande:
    Vi har köpt just dessa klänningar till våra tjejer, 1,5 och 3 år gamla.. De är alldeles underbara! Hade dessvärre inget svar på din fråga, men beröm om klänningarna iaf.. ;)
    Köpte ni dem på littleprincess eller??
  • JeanetteoFredrik
    EnilemmE skrev 2010-03-22 08:20:52 följande:
    Köpte ni dem på littleprincess eller??
    Ja, det gjorde vi!
Svar på tråden Näbbkläder/klänningar!!