• Smarris79

Är det nån som vill visa sina inbjudningskort?

Nu är det snart dags att ta tag i inbjudningarna till bröllopet. Har haft lite ångest över detta då jag är väldigt opysslig av mig. Men jag vill ändå göra dem själv, både för att få dem mer personliga och förhoppningsvis lite billigare än att beställa.

Jag ska få hjälp med designen av en vän, men för att hon ska veta ungefär vilken stil jag vill ha tänkte jag ha lite bilder att visa henne. Så ni som har enkla, stilrena inbjudningskort utan alltför mycket pyssel och "lull-lull" får gärna ge er till känna. Behöver lite inspiration.

• Svar på tråden Är det nån som vill visa sina inbjudningskort?
  • Plutten2010

Har bild i galleriet.. tyvärr gör de sig inte rättvisa på fotot.. =( Invändigt är det en cerise botten (påklistrat styvare papper) och på den har vi satt ett vitt tunnare papper (samma struktur som kortet) där texten stod. Använde oss av cellofankuvert när vi skickade ut dem. Blev riktigt fint!

• ayle

Jag har bild i mitt galleri me, ligger under starka bilder
    lycka till!

• Cardsofj

Jag har gjort en hel del inbjudningskort. Till vänner mm. Kommer en dag att få göra mina egna också. Är riktigt pysslig . Finns bilder i bildgalleriet eller i min blogg:

www.stellailonlovin.blogg.se

• Bride in leather

Bild finns i mitt galleri:)

• TrollMirre

Cardsofj: Jättefina kort :)
    Längtar tills vi ska ha tjejpysselkväll och göra korten :) Måste fundera ut hur de ska se ut först... Bra tråd det här :)

• TrollMirre

Jättefina kort allihop :)
    Bride in leather, du måste publicera galleriet så vi kan se det :)

• Bride in leather

TrollMirre

Syns det nu??

• Martinaa

Bride in leather skrev 2010-03-29 21:09:29 följande:

TrollMirreSyns det nu??
    Nix...
  • Bride in leather

Men gaaah

Hur gör jag?

• Martinaa

Bride in leather skrev 2010-03-29 21:17:25 följande:

NU då??
    Jaa!
  • Bride in leather

Yes så bra:)

Tack Martinaa

• bobods

Jag har också bilder i galleriet. Väldigt enkla men ändå personliga kort.

• Smarris79

Vilka fina kort ni har gjort allihopa. Jag gillade väldigt många men mina favoriter är nog Cardsofj:s. Superfina! Jag och mina privata pysslerskor har fått mycket inspiration så nu börjar vi snart producera. Tack alla!

• prickigkatt

Jag har precis gjort klart våra inbjudningskort, bild finns i galleriet för den som vill se! Har försökt skapa något vårigt, romantiskt men ändå lite lekfullt och kul. Valde att skicka i cellofanpåsar istället för kuvert!

• asfaltsblomman

vi gjorde enkla inbjudningar, köpte en stämpel och skrev texten i word. Bilder fins i galleriet

• DaisyMom

Jag har upplagt i mitt galleri, har köpt tomma kort med kuvert på tradera och skrivit ut inbjudningen på datorn som jag har skurit ut och limmat på. Lite lagom mycket pyssel enligt mig!

Svar på tråden Är det nån som vill visa sina inbjudningskort?