• Malin och Joel

Hjälp mig välja skor!

Jag har hittat jättefina skor på Matildas fest och har mest läst gott om dem här så funderar på att beställa genom dem.
    Men nu har jag sållat ner till tre skor och jag kan inte bestämma mig!

Skorna finns i mitt galleri brollopstorget.se/hem/malin_och_joel/galleri.php

Mina favoriter är de som heter "sko 3" men det är öppen tå och jag är rädd att det blir obekvämt (vi skall vara utomhus, är rädd att få in smuts och sånt).
    Näst favorit är de som heter "sko 1".
    "Sko 2" känns lite enklare och mer klassiska...

Hjälp! Jag kan verkligen inte bestämma mig!

• Svar på tråden Hjälp mig välja skor!
  • Tattolady

Står definitiv mellan 1 & 3
    Men som du säger kanske 3an inte är lämpligast...

• scarborough81

Jag hade valt sko 2. Dels för den känns mer klassisk.

• Malin och Joel

Två helt olika svar allstså

• eldstad

Jag hade valt nr. 2. Tycker den passar bäst till klänningen i ditt galleri.

• TrollMirre

Jag funderar själv på att beställa sko nr 2... Tycker dom är jättesöta!

• Vi 3

Jag tycker nog 3:an, funderar på dem själv..

• SessanC

Tycker nog att 1:orna är finast, men tror precie som eldstd säger att 2:orna passar bättre till klänningen Och de är fina d med!

• uppochhoppa

jag tycker det var solklart: 1! (längst upp till vänster)

• Malin och Joel

Hm... ja det är ju det att tvåorna kanske passar klänningen... fast samtidigt tänker jag att klänningen är ju täckt med organza, så då passar det väl bra med skor som är klädda i spets?

• QueenT

Har precis beställt 2:an. Dock så valde jag en annan klack. Men jag tror att de kommer funka bra till andra klänningar sen men även till ett par schyssta jeans.

• Malin och Joel
    QueenT skrev 2010-03-18 21:42:08 följande:
    Har precis beställt 2:an. Dock så valde jag en annan klack. Men jag tror att de kommer funka bra till andra klänningar sen men även till ett par schyssta jeans.
    Fast jag tror att ettan och trean också fungerar till jeans Men jag kan verkligen inte bestämma mig!
    Hua så svårt!
Svar på tråden Hjälp mig välja skor!