• Guldflickan

Färg på skorna

Vi ska gifta oss på en strand på Nya Zeeland. Jag kommer att ha en kort brudklänning i ivory, men har ingen aning om vad jag ska ha för färg på skorna. Eftersom det är på stranden hade jag tänkt mig ett par snygga, rätt enkla sandaler eller snyggare flipflops med låg klack eller utan (alt barfota, men jag vill inte chansa och kommer inte att bestämma det förän vi är där). Men vilka färger passar till? Funkar det med vilket som eller ser det bäst ut med vita skor eller skulle det vara okej med något beiget eller svart?

Tipsa också gärna om sida där jag kan hitta skor.

• Svar på tråden Färg på skorna
  • miaik

Vi ska gifta oss på en strand i Thailand. Jag kommer att vara barfota vid vigseln och sen ha ett par blå skor med klack när vi blir fotograferade.

• Smilla82

Varför inte trampa i ett par flip flop precis efter att ni gift er? Ni vet sådana som lämnar ett "just married"-avtryck i sanden. Möjligtvis så vill man kanske ha lite finare skor än så till fotograferingen men som en liten kul grej kan det ju vara lite roligt att ha ett par sådana eftersom man befinner sig på stranden.

Jag har själv köpt ett par sådana som jag ska ha på vår smekmånad =)

• att säga ja

jag har lila skor till min ivoryklänning, iof en lång klänning. men jag tror förg är snyggare än vitt, som för mig känns för nära i färg för att inte vara samma nyans.

• Guldflickan

att säga ja: lite så jag tänkt också med skorna. Har även svårt att hitta fina enkla sandaler i vitt, mycket som går i brunt och svart i år. Vitt verkar vara lite ute vilket inte gör det enklare.

Svar på tråden Färg på skorna