Inlägg från: scarborough81 |Visa alla inlägg
  • scarborough81

Fotbollskunniga, fotbollsfans eller ni med fotbollsgalningar till män

Ett gott råd, vissa biljetter till matcher kan bara medlemmar köpa.. Så om ni def vill se den matchen som är klassad topp match, bli medlemmar... Det är kanonsvårt att få biljetter iaf till toppmöten i Premier League.
    Om det är Liverpool, välj ett annat lag än Man U, typ något lägre rankat lag. Vi ska också se engelsk fotboll, men just för att det är svårt att få biljetter till topplagen i premier leuage, ska vi se Middlesborough på riverside stadium.

• scarborough81

Ja jag tycker det är enklast att köpa biljetter direkt från lagens hemsida. beror på vilket land du vill se.
    Finns det något favorit lag, din M2B vill se. Som sagt det går ju att få till vissa, men topp matcher är riktigt svårt att få tag på biljetter.
    Jag skulle hellre köpa i england via fotbolsslagen själva än gå via en svenska sida, dels blir det billigare och man kan välja vart man vill sitta.
    Hör av dig när du vet några lag din M2B vill se, så kan jag se om jag hjälpa dig med att länka dig till rätt sidor.

Svar på tråden Fotbollskunniga, fotbollsfans eller ni med fotbollsgalningar till män