• SessanC

    Snälla! Tips på vart ni gjorde erat hår/ make-up i Göteborg

    Hej!
    Jag är SÅ osäker på vart jag ska gå och fixa mitt hår och make-up på dagen D! Var på en salong i stn och klippte mig för att få känna på frisören lite som isåfall ska göra mitt hår. JAg var nöjd först, men när jag sedan kom hem såg jag att hon inte riktigt lyssnat på hur jag sa att jag vile ha det, hon till och med klippte det kortare (i etapper) än vad hon sa att hon skulle göra.
    Jag som hade sparat ut mitt långa hår så länge!
    Så snälla rara alla gamla brudar.... Ge mig tips på vart ni gick, om ni var nöjda!

  • Svar på tråden Snälla! Tips på vart ni gjorde erat hår/ make-up i Göteborg
  • Gnistra mera

    Anna Maria på Studio Aroma sminkar mig samt fixar naglar, vaxning, ögonbryn osv.

    Lena på Salong Nobless fixar uppsättning.

    De är båda jätte duktiga och även vänner till mig.

    Hoppas det hjälper

  • SessanC

    Hej! Tack för ditt svar!
    Ska titta upp Noblesse! Är Lena van vid bruduppsättningar?
    Hmm.. Där jag bokat min uppsättning finns det fler än den som klippte mig... Blir det dumt om jag bokar in mig till någon annan än henne och hon ser mig där? :-S

  • Gnistra mera

    De flesta är väldigt duktiga på Nobless. De har funnits länge och tom jobbat catwalk modeller. Så även om du väljer någon av de andra tror jag att du får bra kvalite.

    Lena fixade min svägerskas uppsättning när hon gifte sig några år sedan och har satt upp mitt hår säkert ett 10 tal gånger under åren, så jag tycker hon är duktig.

    Vet inte om exakt pris, utan det beror på vad man vill göra. Tex om man skall ha mycket löshår och dekorationer eller enklare uppsättning...sen har jag ju lite kompis rabatt

    Jag tycker det är helt ok för dig att välja vilken frisör som du känner dig bekväm med. Du har ju knappast skrivit kontrakt med henne att hon har ensamrätt på ditt hår. Du kan tom säga att din klippning inte blev som du hoppades därför känns det inte som det funkar för er ihop.

    Vill berätta att jag även frågade Ansas på Kristinelundsgatan och de ville ha 3000. På tok för högt tycker jag!

  • SueAnne

    Jag har en bekant på Nobless, hon heter Caroline och är jätteduktig. De skall överlag ha bra rykte efter vad jag har hört, och gör en del visningar och sånt där.

  • Trasan99

    Jag ska till Pia på Hårmästarn, hur duktig och go som helst! Jag var där och klippte mig och färgade håret, jag känner mig hur lugn som helst!

  • MattRoZa

    Jag var på salong Unik , tjejrna där är helt grymma . Smink och hår satt som berget , jag var jättenöjd

Svar på tråden Snälla! Tips på vart ni gjorde erat hår/ make-up i Göteborg