• Anja 19 juli 2008
    Äldre 12 Mar 10:58
    3144 visningar
    9 svar
    9
    3144

    Fruar i Lund - del 6

    Tidigare var vi Brudar i Lund, nu är vi Fruar i Lund

    Hej allihop

    Nu har vi snart känt varandra i två år och även om vi inte hänger här inne lika ofta eller träffas IRL lika ofta så håller vi kontakten och det är lika roligt varje gång vi ses.

    Även om vi inte längre planerar bröllop så finns det massor av saker att prata om. Och prata, det är vi ju verkligen bra på.

    Hoppas att ni hittar den nya tråden! :)

  • Svar på tråden Fruar i Lund - del 6
  • Anja 19 juli 2008
    Äldre 12 Mar 11:10
    #2

    Ingenjörsbruden... Antar att du menar jobbet jag sökte? Jadå blev godkänd. Vi var två kvar på slutet. Den andra hade rätt utbildning så jag fick tyvärr inte jobbet men alltid kul att ha kommit en bit. Nu går det trögare.

    Har mått skräp ett bra tag nu men har tagit tag i det och går och pratar med en helt suverän psykolog. KBT. Har satt igång så otroligt många processer. Känns toppen även om jag fortf inte mår "brabra" så att säga.

    Allt bra med er?

  • Anja 19 juli 2008
    Äldre 12 Mar 11:13
    #3

    Jag hade inte sparat någon av de gamla trådarna och det var så få inlägg i den förra tråden. Jag har vidarebefordrat nya tråden till följande personer:

    Fröken Planera
    A wife to be
    Jen85
    Embo81
    Ingenjörsbruden
    Flamora

    Sökte på medlem Lund (med omnejd) men fann inga nick jag kände igen! Skumt.

    Ni får gärna skicka länken med nya tråden till de personer ni kommer ihåg som oxå skrev i tråden.



    Anja

  • Anja 19 juli 2008
    Äldre 12 Mar 11:13
    #4

    ja jag har såklart skickat tråden till AnneiLund oxå, haha

  • Anja 19 juli 2008
    Äldre 12 Mar 11:14
    #5

    ...och nu även till Labbråttan

  • Anja 19 juli 2008
    Äldre 12 Mar 11:31
    #6

    ...och Hedebris, haha, mitt minne jobbar lite sakta och bara precis när det själv har lust.

Svar på tråden Fruar i Lund - del 6