bröllop göteborg fortsättning
Då den förra stängdes ner så gjorde jag en fortsättning, hoppas ni hänger på!
Då den förra stängdes ner så gjorde jag en fortsättning, hoppas ni hänger på!
Nu ha jag bestämt för vilken kläning jag ska ha. ska bara ta och skicka iväg vilken kläning jag vill ha och sen få tillbaka hur jag ska ta måtten så nu har det gått undan.
sambons kläder nästan klara ska bara iväg och handla in kostymen sen ska vi båda ha skor och andra underkläder.
Barnvakt till våran son ha jag inte alls tänkt på men det blir väl farmor eller mormor som får nöjet den som hinner först.
ska börja kolla på ringar här snart
Maten till buffen är klart också
dags för lunch och förberedels för middagen.
Lyckans lycka: 29 Maj, Lundby gamla kyrka, Wartagården
vaxer: 19 juni,Lundby gamla kyrka,Gillestugan
novalie 76: 7:e Augusti Lundby Gamla Kyrka , Lemmingvallen
Hej hej
jag bor oxå på Hisingen och rekar lite lokaler, och en fin uteplats för vigselceremoni. Eftersomjag inte är göteborgare och inte bott här så länge fiskar jag efter lite fina uteplatser samt lokaler för festen.
Får man fråga vad ny kommer ge i hyra för Gillestugan, Lemmingvallen resp Wartagården?
Gillestugan får vi betala 2000kr för den tar 70 personer
Peppo79: Välkommen.
Undrar när jag ska bli riktigt klar med maten till buffen trodde vi va klara med det men inte det.
Har börjat fundera hur man ska dekorerar lokalen nu och har redan fått ordnat värmeljushållare det får jag låna av min mamma, sen har jag en mellan stor ljuslykta som vi ska också använda.
Jag tar gärna emot tips på dekorationer vi har en liten det är svart och vit
Min brudkläning kommer ha svarta inslag
Hejsan!
Var ligger gillestugan? Någon som har bilder?
gillestugan ligger på eketrägatan
Vi betalar 3000-: för wartagården då har vi den hela fredag lördag och söndag
tack för tipsen!
Om man vill få en offert ang Gillestugan eller Wartagården,
ringer man dem eller har de ngn hemsidan man kan kika på?
Jag har nästan allt småpill klart, men lokal är det lite värre med. Vi ska fixa egen buffé, så det måste vara ett ställe man får ha med egen mat och dryck till.
googla på wartagården så hittar du den.
Hej,
Vill också gärna vara med här. Bor i Lundby Egnahem. Vi har funderat fram och tillbaka många gånger och inte riktigt bestämt oss för om vi vill ha kyrkbröllop eller inte. Vi kommer gifta oss 2010 så vi har lite tid på oss fortfarande. Som det ser ut just nu kommer festen vara i Hjuvik och eventuellt vigseln också. Annars funderar vi så klart också på Lundby Gamla kyrka.
peppo79: du får gå in på bostadsbolagets hemsida och leta fram kyrkbyn och ringa dom där.
så fick vi göra vi hyr ju av bostadbolaget redan så det är deras lokal där får man ha egen mat och dricka med.
Idag har bröllopsplanerna fått vila lite det får det göra imorgon har lite annat för mig just nu, ska ju ha sommarjobb till sommaren.
Men annars är väl nästan allt klart nu.
fialotta82: välkommen
Hej
Nu är brudkläningen klar ska låna av min bästa kompis så den får ligga kvar hos dom i alla fall en månad skorna är också fixa dom ska jag låna av henne också.
så nu är det bara sambons kläder kvar och sonens.
maten till buffen är klar. bara en maträtt som är osäkert om vi ska ha eller inte.