bröllop göteborg fortsättning
Då den förra stängdes ner så gjorde jag en fortsättning, hoppas ni hänger på!
Då den förra stängdes ner så gjorde jag en fortsättning, hoppas ni hänger på!
VAXER: Gillestugan heter lokalen, där har jag haft många fester ( är uppväxt i området) jag hade också den som förslag emn tycker at den är så mörk vilket jag tycker är lite tråkigt just till bröllop
Lyckans lycka: jag tycker också den är lite mörk men det får gå
Vi tog den lokal för just att den va billig och stor ingen risk att man behöver trängas den ända jag tycker va lite dumt va att toaletter va så små jag kommer få lite problem gå på toa.
Vart i gbg bor du.
Jag och sambon bor på hisingen på länsmangården tyvärr
jag är uppväxt i bräcke men bor nu i kärra.
det är en bra lokal för fest är det.
Den är ju stor och passar oss bra eftersom vi kommer ha barn med på bröllopet så då kommer vi använda det ena rummet för barnen så att dom har nånstans vara pyssla och rita spela spel.
Idag har jag inte fått så mycke planerat har haft annat för mig ska försöka sätta mig ner ihelg, och lite nästan vecka.
lyckans lycka skrev 2010-03-11 11:19:42 följande:
Våran planering går framåt alla fall.
Just nu håller jag på och välja kläning har fem favoriter och välja mellan så jag sitter nästa varje dag och skicka två mail till min mamma som hjälper mig.
Idag ska jag försöka sätta mig ner och kolla på vad vi ska ha för mat på våran buffée, jag ändrar mig hela tiden
Ska väl börja kolla efter kostym till sambon snart.
Nä du det är inte lätt! jag har vart mammaledig tills i januari började då jobba heltid. Nu är rasten och kvällarna välsignade åt planeringen.
Har ni funderat på vart ni ska ha bröllopsnatten?
Vilka datum gifter ni er, viljken kyrka vart är festen?
Kopiera och skriv in er under så har vi en lista.
Lyckans lycka: 29 Maj, Lundby gamla kyrka, Wartagården
Lyckans lycka: 29 Maj, Lundby gamla kyrka, Wartagården
vaxer: 19 juni,Lundby gamla kyrka,Gillestugan
Vi funderar fram och tillbaka om bröllopsnatten antingen tar vi in på hotell eller så sover vi hemma
vi har bokat hotell 11 1700:- får vi betala för lite finare rum med bröllopspaket, helt ok tycker jag. Sen är det nära både till festlokalen och till mina föräldrar dagen efter där barnen kommer att vara.
Vi har faktiskt mycke klart jag har en lista på våran press om vad som är klart.