• kokosbollen

Fotografhjälp!! Snälla!

Är det någon som har sett någon fotograf som tar vackra, romantiska utomhusbilder. Lite lantliga och naturnära. Med vackert ljus och fina färger, men inte skrikiga.

Jag letar efter en bra fotograf i Stockholm eller norr om Stockholm. Det måste vara en fotograf som är bra på regissera, jag känner mig sällan bekväm inför kameror.

Snälla hjälp! Jag hittar inte alls det jag letar efter!

• Svar på tråden Fotografhjälp!! Snälla!
  • talia

2 brides har vi bokat dem e super duktiga och jätte trevliga! Fast jag tror att dem e ganska fullbokade, dem har kalender på hemsidan så då kan du se hur dem e bokade =)

2brides.se/

• kokosbollen

Tack så jätte mycket för alla tips! Mata gärna på med fler

• Felixian

Mitt tips är Marit solblad, henne hittar du på: www.vi-foto.se

Hon är fantastisk! Jag och min sambo är precis som ni, inga hjältar framför kameran, men vi litar på att Marit ser till att hitta vinklar och poser som passar oss.

bilderna man får är högupplösta och kan användas till tackkort, tavlor, förstoringar och annat skoj!

Du kommer inte bli besviken!

• Lego08

Vi var supernöjda med www.studiolivia.se Jag är himla nöjd och glad att vi hade dom. Kan varmt rekommendera. Vi fick jättefina bilder.
    Linda från Lindisima är också super duktig!

• saralissa

Det är rätt uppenbart att du själv är fotografen och nej det är inte bra bilder!

• soon and very soon

kate gabor hade vi som fotograf erfaren och jätte bra på att säga till hur det ska vara! www.kategabor.se finns hon på!

• roodeberg

Vi använde oss av Schulte
    www.ateljeschulte.se/

Om man bara klickar på rubriken BRÖLLOP så kommer två av våra bilder fram. Tyvär är de inte klickbara så man kan se närmare på de men han har många fina utmäkelser och jag är så nöjd så klockorna stannar!

• solrosan

Hej, ännu inte hittat er fotograf? Hittar du inga här på bröllopstorget så kan du gå in på fotosidan och lägga in en annons samt titta under Köp/Sälj och se om du kan hitta någon fotograf där. Dessutom finns ett forum med kategori bröllop där många annonserar om fotografer. 

Lycka till!

• kokosbollen

Wille Jr

Ja verkligen! Men dyra...

Tack alla! Fortfarande inte hittat någon bra som dessutom är ledig!

• Sail on Silvergirl

Jag kan tipsa om vår fd granne, Bee Thalin: http://www.beethalin.se/

Hon tar FANTASTISKA naturbilder, och det jag har sett på hennes hemsida så är det fina bröllopsbilder också!

Svar på tråden Fotografhjälp!! Snälla!