Vita stay-ups plus?
Jag har letat efter Vita stay-ups till att ha under klänningen. var hittar jag sånna i större storlekar?
Hjälp
Jag har letat efter Vita stay-ups till att ha under klänningen. var hittar jag sånna i större storlekar?
Hjälp
Eller föresten kattpoet. ta ett par Champagner till mig i stl 4xl.
du kan maila mig på johanna@hassgard.se så tar vi betalningen där
=)
De kostar runt 120 kr per par, så det är inte dyrt. Jag pratar med min karl igen i kväll. Detta kommer att ordna sig, när ska ni gifta er?
Det blir det 22 Maj, så planeringen är i full fart. Beställde min klänning i förrgår från Kina så nu längtar man efter att få hem den. När blir det av för er?
22 maj här med, i Skottland. Jag har lagt ut mitt mönster på golvet och börjar sy nästa vecka.
roligt att vi har samma dag. Sy min klänning hade jag aldrig klarat, tur att nån kan =)
Jag är för tjock och författig att få den klänningen jag ville ha om jag inte hade sytt den. Det blir en grön sommar klänning.
låter jätte fint. Jag beställde min med mina exakta mått. så den ska förhoppningsvis passa.
Det svårt att vara lite rundare i sverige, det är ju bättre nu än för några år sen.
Nu så är jag här igen.. Haha
Ska kolla sidan..
Ta ett par till mig också då i 4XL vita ja eller champange
Ja det är verkligen inte lätt med klänningar och allt.
Framförallt så tycker jag att det är svårt att se vad man passar i för klänning när man inte har storlek 36 som de flesta modellerna har.
Jag ska måttbeställa min klänning, men vad för modell vet jag inte riktigt ännu...
Jag ahr ju ett tag på mig, vi gifter oss inte förens den 14Aug.
Vad ska ni ha för modeller på era klänningar?
Jag har denna klänning, den kommer bli jättesöt när jag är klar.
voguepatterns.mccall.com/v8470-products-7899.php&search_control=display&list=search
Model A men den ska se mer ut som model B men knälång och grön.
Jag ska ha en vit halterneck klänning med lila inslag. Finns på ebay. jag betalde 938kr med frakt =)
Min klänning går på samma pris, men den billigaste gröna sommarklänningen i lin jag har hittat i min storlek går på 2000kr.
En v ringing är oftas vackrare på en rund person än en rak, en rak gör att du ser bredare ut.
i174.photobucket.com/albums/w117/tianyazhubao888/44-1.jpg
denna är det. fast med lila istället för rött
Sötnosar, vi har just fixat så min karl känner sig som en sann karl för sin kilt. Han har beställt dem åt oss. Skicka mig ett medelande i min inbox så är ni rar med er hemadress.