Vita stay-ups plus?
Jag har letat efter Vita stay-ups till att ha under klänningen. var hittar jag sånna i större storlekar?
Hjälp
Jag har letat efter Vita stay-ups till att ha under klänningen. var hittar jag sånna i större storlekar?
Hjälp
Jag söker med och det är väldigt svårt, jag funderar på att beställa från UK istället.
Kattpoet: har du nån bra sida?
Nej men jag har en karl i skottland som letar åt mig, normalt köper jag mina stay ups från Nederländerna men tyvärr kan jag inte göra det löngre. Karl coh jag ska leta i kväll, hittar vi något så säger jag till.
Ja det har jag också letat efter.. men det var ju verkligen inte lätt att hitta!
Finns i svart, finns i nude men vita nej, och om man hittar det är det knälånga, läsa vad långa.
Vilka storlekar behöver ni?
jag vet inte riktigt, hur räknas storlekarna på stay-ups? (märks att jag använder det ofta va!? Haha)
www.uktights.com/product/709/levee-lace-top-hold-ups
Vi ska köpa här ifrån och jag kunde ju be karln att köpa några extra par och sedan skicka till er, vi kommer på något.
det är inte dyrt.
Åhh det lät ju jätte bra!
Just nu får jag inte upp länken på denna datorn.. Den gör en virusscan och blir seg som kola då.. Haha
Men ska man mäta låren och kolla, vad är det i för storlekar och så?
Ca pris?
Kattpoet: Får suga på karamellen lite till. tack så jätte mycket för hjälpen