• Toffi

Tips om klänningar och titanringar Göteborg.

Jag vill ha tips på bra klänningsbutiker i Göteborg, gärna ganska billiga..
    Är också på jakt efter tiatnringar, tycker att det är lite läskigt att köpa över nätet, svårt med storlekar o så. Är det någon som vet om det finns någon butik som säljer i gbg?

• Svar på tråden Tips om klänningar och titanringar Göteborg.
  • WonderfulWord

de stora kedjorna har titanringar men jag föredrar en liten butik inne i n-stan som heter som köpsaden:) om man inte gör för mycket reklam då. om du inte vet vilken jag menar inboxar jag sig om du vill. de är supertrevliga där har itne bättre priser men som sagt de gör allt för att du ska hitta det du vill ha:)

• fryser

om du vill ha lite billigare klänningar kan du kika in på weddingbycamilli hon säljer begagnade klänningar. de såg jätte fina ut.

• millemalin

Butiken Exter på Haga Nygata har mycket titanringar och kan mycket om materialet. Dessutom har de en massa idéer!

• 100703 M och B

Titanringar.com säljer ju visserligen över nätet men har den goda smaken att låna hem ringmått så du får prova ut i lugn och ro vilken storlek du har.

Väntar med spänning på att min ring ska dyka upp! :)

• Toffi

Tack för tipsen!

WonderfulWord. Inboxa mig gärna butiken, vet inte vilken du menar.

De har verkligen superfina ringar hos titanringar.com, kanske blir dem om jag inte hittar några andra.

Svar på tråden Tips om klänningar och titanringar Göteborg.