Vi med små, enkal bröllop
Sen om ni är gifta så måste det ju som sagt gå ännu lättare för honom att flytta hit! :)
Jag hoppar också in här i tråden. Vi kommer ha ett enklare bröllop och med oss inräknade blir vi 21 pers. Vår budget ligger på 10000. Vi gifter oss i en kyrka och kommer ha en fest efteråt i en liten mysig lokal vid havet. Maten fixar vi själva med hjälp av våra mammor, hans mormor och min farmor. Tårtan kommer vi även den fixa själva. Det kommer vara en enklare fest, kanske gör ett enklare festhäfte. Kommer inte ha någon alkohol.
Gjorde inbjudningarna själva. Jag har köpt en klänning som jag ska hämta ut i maj. Den var på rea och jag kände att jag gärna vill ha en riktig bröllopsklänning även om bröllopet blir enkelt.
Som fotografer har vi min syster och en väninna som båda är duktiga på att fota.
Åh spännande! Vi ska träffa vår vigselförättare på fredag för lite genomgång osv. Min klänning hämtar jag i början av maj.
Har du en bild på din klänning? Kan förstå att det är svårt att inte säga något! :D Jag skulle aldrig klara hålla tyst, jag babblar på så mkt om bröllopet hela tiden. Du gör det bra!
Vilken fin klänning! Jättesöt tycker jag :)
Jag är så glad idag! Min "mormor" från USA ska komma på vårt bröllop och hon är även en bröllopskoordinator (pensionerad men håller fortfarande på). YES!!! :D
Har inte träffat henne sedan 2002 heller så det är helt underbart att hon kommer. Betyder så mycket för mig!
ÄlskadeUngar: härligt att ni hittat era ringar och att ni fick ett så bra pris! :)
Hur går det för er tjejer?
Här hos oss går det rätt bra. Blev besviken idag dock då jag egentligen skulle hämtat min klänning men den är såklart försenad p.g.a askmolnet. Så typiskt. Tänkte inte ens på att det skulle kunna hända. Nu har vi ju 2 månader och 20 dar på oss, men så frustrerande när man sett fram emot det så mkt!
Har även sytt mig en liten brudväska, kanske får lägga till lite färg på den för att den ska passa klänningen bättre (klänningen är ivory och väskan vit för tillfället).
Har förresten hämtat klänningen nu så nu behöver jag inte oroa mej mer. Skönt det.
Juli
3 juli Skuggan
31 juli Summer2010
Augusti
? pyrro
14 lyckan ler