• aikidoaasa

3/7 2010 del 3.

Vår förra tråd stängdes så nu är det dags för en tredje tråd!

Med nu idag exakt 4 månader kvar till vår stora dag så finns det säkert en hel del saker att tänka på, göra eller bara att fundera över.

Hur går det för er alla?

De som hängt med i de tidigare trådarna är:
    LyckligTjej
    Sarisen82
    wiicky
    avtryck
    jessie81
    AndréaK
    julibrud10
    Korallbruden
    Krystal
    h and a 2010
    NightElf
    Mrs Opp
    linarask
    AnnaMartin
    aikidoaasa
    Mrs Opp
    happytoaster
    FiaLottaoälsklingen
    sigma

Det finns säkert fler där ute som kommer att gifta sig denna underbara dag. Välkomna in och prata med oss här!

• Svar på tråden 3/7 2010 del 3.
  • aikidoaasa

Ohh... på måndag är det sista dag för de inbjudna att svara på inbjudan. Men det är fortfarande ett stort antal som inte svarat om de kommer eller inte. Släktingarna vet vi ändå att de kommer även om de inte kan. Men det kan ändå vara skönt att höra dem säga ja/nej och om de ska med i bussen och/eller om de har några allergier etc. (Vissa kommer vi ihåg men andra minns vi inte) Därför vill vi att de ringer.

Annars får vi ringa runt på tisdag till de som inte svarat.

1 månad... 1 vecka och 4 dagar kvar.

• minimis

ojoj, börjar bli stressigt!! Beställde skor till mig idag, hoppas de blir bra...

• FiaLottaoälsklingen

idag har vi köpt alla kläder till sambon, skönt att boka av det på listan. på tisdag blir det en tur till konditorn för att se omvi kan få till en tårta kanske...

annars springer tiden iväg tycker jag, har ordnat mkt men börjar bli lite nervös att man missar nåt

• miris

Jag måste också gå in mina. Har iofs vanliga vita ballerina, men AJ vad ont jag fick när jag provat dem hemma i typ en kvart. Så jag får nog ha dem konstant fram tills bröllopet. ;)

• minimis

miris skrev 2010-05-26 18:20:15 följande:
    Jag måste också gå in mina. Har iofs vanliga vita ballerina, men AJ vad ont jag fick när jag provat dem hemma i typ en kvart. Så jag får nog ha dem konstant fram tills bröllopet. ;)

haha, ja det är bara att gå o gå!!

• aikidoaasa

Ja... skoingåendet borde man kanske börja med så smått ny ja... men det känns lite fårnigt att gå omkring med dem inomhus.

• minimis

aikidoaasa skrev 2010-05-26 20:21:55 följande:
    Ja... skoingåendet borde man kanske börja med så smått ny ja... men det känns lite fårnigt att gå omkring med dem inomhus.

Halt är det om inte annat! Är livrädd för att dratta omkull! För att inte tala om märken på golvet!

Vad har ni för bröllopsplaner att ta itu med i veckan? Behöver lite inspiration!

• Lillaria

I går kom min m2b hem och överraskade mig med att ha fixat sin frack, han är världens tidsoptimist och jag befarade att den skulle inhandlas i sista minuten men för en gångs skull så ordnade han det i tid {#lang_emotions_laughing}

Svar på tråden 3/7 2010 del 3.