• Skruttefi

Monica från Mölnlycke

Hej!

Såg i presentationsinläggen att du heter Monica och är gift med Ralt. Blev så himla nyfiken. Heter Ralfs syskon Ronny och Reine möjligtvis.... ?

Jag heter Sara och är i så fall Ralfs barndomskamrat från Pixbo. Kul att höra att ni gift er, grattis... Sara

• Svar på tråden Monica från Mölnlycke
  • Skruttefi

Hej igen!

Kanske får förklara... Jag träffade Ralf när han precis träffat dig, har för mig att han låg i lumpen då. Han berättade då att du kom från Lindome. Jag har också träffat er båda en gång på Konsum i Mölnlycke, men det är flera år sedan. Jag tror att Reines barn var med då...

Jag vill gärna gifta mig i Råda eftersom jag är uppvuxen i Mölnlycke och kanske vill tillbaka en vacker dag. Men inget är bestämt. Vi kollar runt lite. Denny kommer från Skara men där vill jag inte gifta mig hi,hi.

Brorsan bor i det nedre området i en vanlig hyresrätt. Vi har väl i dagsläget inte varken råd eller lust att köpa utan vill testa på att bo i Mölnlycke först. Vi vill ha en uteplats men andra kvar finns inte just nu... inte Säteriet då förståss.... S

• Bröllopstokiig

Jag kom inte ihåg att jag har träffat dig men det stämmer att han låg i lumpen då i början när vi blev ihop..

Jag förstår dig att du vill gifta dig i Råda Kyrka och inte i Skara.. Det är en bra bit..

Men vart i Gbg bor ni nu?? Det finns inte många lägenheter nu i Mölnlycke och i Säteriet vill man INTE bo...
    Men det sägs att det har blivit bättre men nää...

Har ni ingen profil i Bröllopstorget om er själva??
    /M

• Skruttefi

Hej!

Nu bor vi i gamlestan... inte heller drömområdet men det var det enda som fanns....

Än så länge har jag hemlig sida här eftersom min familj inte vet om våra planer ännu.. S

• Monica

Hej igen!!

Hur friade han till dig? Eller kom ni överens? Hur länge har ni varit ihop? Förlåt men jag är nyfiken... hihi

Men är det ingen i familjen som anar att ni ska gifta er??

• Skruttefi

Hej!

Vi har varit tillsammans i ett år... allt går himla snabbt för oss. Jo, visst vet familjen att det är pågång men vi vill vänta tills vi har bestämt oss helt innan vi går ut med det. Denny har inte friat ännu, jag hoppas att han gör det... kanske vid förlovningen som vi bestämt datum för....

Hur friade Ralf? Heter du Josgård i eftermanm nu då?
    S

• Conan

Hallo Sara & min Fru!!
    Har ni en egen chattsida här eller?!!
    Kul att du ska gifta dig Sara!
    Vårat bröllop var skitkul, sa alla iallafall. De som inte hade kul får skylla sig själva, det var ju gratis sprit!!
    Det stämmer att Monica har blivit en Josgård.
    Jag vet var Johan bor men jag har inte sett honom när man gått förbi. Men han har säkert hört hos när vi åkt förbi med motorcykeln, och väckt hans barn. För han har la två barn?
    Så det är dags att flytta tillbaka till Mölnlycke igen som många andra "gamla Mölnlyckebor". Jag som blev idiotförklarad bara för att man inte flyttade till stan. Jag hoppas ni hittar något!

// Ralf

• Monica

Hej hej!!!

Ralf friade till mig på våran semester nere på Kreta, jätte romantiskt på en restaurang. Visst har vi pratat om det men inget bestämt då.
    Sen när man kom hem ville man bara gapa ut att vi skulle gifta oss!!

När ska ni forlova er?? Ska ni åka iväg??

Hej Ralf. Mannen i mitt liv, du är oxså här, hihihi..
    Japp, nu heter man Josgård.. Känns jätte bra..
    /M

• Bröllopstokiig

Hej båda!

Va kul att Ralf skrev lite också. Hoppas att allt är bra med dig. Vi är lite hemliga på bröllopsguiden än så länge. Vi har inte bestämt datum än så.... Förlovning ligger ganska nära i tid, utan att avslöja för mycket. Jo, Johan och Jessica har två underbara killar nu. Dom är inte så lättväckta dok, ler...

Har du kontakt med någon från förr? Själv träffade jag Jenny O och hennes son Oskar förra veckan. Vi träffas inte jätteofta men håller i alla fall lite kontakt.

Vilken romantisk kille du verkar vara hi,hi. Inte för att jag är förvånad förrståss.....

Kram S

• Skruttefi

Hej igen!

Va fina ni var! Så himla kul att se korten.... Ralf, du är allt dig lik...Ler...

Kram S

• Monica

Hej!!

Nu var det ett tag sedan, hur har det gått med eran planering för bröllopet?? Har ni bestämt datum?
    Har ni förlovat er än? Har ni satt ut annons i GP?

Vi tänkte sätta ut snart i GP våran bröllopsbild, kanske början av nästa vecka. Men inom 10 dar sätter dom in bilden.
    Sen ska man fixa med föstoringar, tackkort mm.. Men det är jätte kul!

• Skruttefi

Hejsan!

Såg er annons idag i tidningen. Såg du våran hi,hi? Sara

• Monica

Japp, samma dag och inte så långt ifrån varandra, hahaha. Det var vi och bögarna..

• Monica

Japp, det var nästan brevid våran annons, hihihi.. Det var ett jätte fint kort!

• Skruttefi

Jaha, menade du Linda och Roberts annons? Även jag fanns med.... På förlovningsannonserna.... S

• Monica

Hmm, nu såg jag GRATTIS!!!! Vi stirrade oss blinda på bröllopsannonserna.

Har ni bestämt datum för bröllopet än??

Svar på tråden Monica från Mölnlycke