• bruttan70

Tips på spex till festen.

Ska gifta oss 31/7. Vi har många kompisar som gillar att hitta på skoj på fester. Nu tänkte vi att vi skulle överraska våra gäster med nåt spex! Några förslag? Gärna nåt som man kan göra i början av kvällen!!

• Svar på tråden Tips på spex till festen.
  • Rufsas

Vi hade storslagna planer om att vi skulle spela upp en sketch över hur vårt år med bröllopsplanerande har varit. Typ att jag springer runt med färgprover medan Fästisen spelar TV-spel. Orkar dock inte engagera mig så värst utan vill nog mest att det spexas för oss.

• bruttan70

Tack. Jag är också lite kluven, det är vår dag o då ska man bara njuta! Men på samma gång skulle det varit roligt att göra nåt, tror ingen är beredd på det!

• Rufsas

Har ni några som helst tankar på vad det skulle kunna vara för spex?

• bruttan70

Har sett en del skojiga danser på youtube men det känns för mycket. Kanske ett roligt tal eller nåt som man kan göra vid bordet.

• BrideBecks

Var på bröllop i helgen där brudparet gjorde en kul grej av bröllopsvalsen. Började så där romantiskt till en riktig kärlekslåt som man förväntar sig, och sedan bröts allt och de dansade sig igenom alla kända dansscener som filmats, allt från Grease till Pulp Fiction och allt däremellan. Riktigt kul att se och oväntat!

• Happyeverafter

Vi körde en "presentation" typ: Alla som har pluggat med brudgummen ställer sig upp. Alla som har sett bruden naken ställer sig upp. Alla som heter Johan ställer sig upp (det var 7 stycken...) osv. På så vis är gästerna engagerade och alla presenteras. Lapparna med "presentationerna" låg i en skål som vi drog. Vi valde att ha med några "roliga" så att gästerna skulle ha kul ex. med den nakna bruden men även ovanligheter som bara de inblandade förstår "Alla som sett brudgummens Tarzan" (ett gosedjur).

Svar på tråden Tips på spex till festen.