• Syrsa1

Fina kläder till pojkar..

Hej,

Är det någon som vet var man kan hitta fina klader till små pojkar. Vi har en tolvåring som vill ha en snygg kavaj. Hur mycket jag än söker på nätet så hittar jag ingen butik där det säljs för så små.

Tacksam för tips..

• Svar på tråden Fina kläder till pojkar..
  • Syrsa1

Tack!! här ser det ut att finnas :)

• Cillilutta

Jag har beställt väst+kravatt åt våra pojkar på Haléns, de är jättefina och billiga, rekommenderas!! :)

• Hemligt2010

Vi har också beställt väst och kravatt från Halén, jättefint. Dock så lyckas vi inte hitta svarta finbyxor - har kollat både på nätet och i butiker men ingen har...tips någon?

• 15 5 2010

På ebay hittade jag kostym åt min son. Försäjaren CuteClothesForKids. Kostym, vest, slips och skjorta inkl leverans under 500kr. Den varj jätte fin och passade precis!

• tinivini

Tackar så jättemycket för tipset om Halens... Det var ju supersnygga killkläder där!! Nu har jag beställt till båda mina grabbar. Hur är kläderna i storleken?? Någon som beställt finbyxorna på Halens?? Tog en 104 till min minsta kille för han e precis på gränsen just nu, men man e ju alltid lite nojjig att det blir fel i storlek....

• Cillilutta

Ja, det finns ju som sagt även finbyxor+ kavajpå Haléns, observera att de är kritstreckade!

Till storkillen (10år) köpte vi byxor+kavaj på Lindex, blev jättebilligt då vi även hade en 30% check! ;)

Till lillkillen (3½ år) är det däremot svårare. H&M i stan hade lite kvar, men när vi skulle köpa så var de slut, finns inte på hemsidan eller så heller..

Så finbyxor hittade vi i Västerås, dock i en något dyrare prisklass, kavaj ska vi även köpa där om vi inte hittar någon annanstans. Den butiken heter Strands.

• tinivini

cillilutta

Nu blev jag orolig... uppfattade aldrig att kläderna var kritstrecksrandig så nu är det dubbelkollat. De svarta har kritstrecksränder, medan de grå som jag beställt var utan... Phu! Hade blivit lite mycket mönster annars

Tycker också att det har varit svårt att hitta i affärerna, då jag inte vill bli ruinerad på kuppen, annars har ju bröllopsbutikerna fina kläder även till små killar.

Svar på tråden Fina kläder till pojkar..