Inlägg från: JustMeAndMyLove |Visa alla inlägg
  • JustMeAndMyLove

    Vad ska jag göra

    Jag skulle inte råda dig att gå ner så mycket, 1 kg i veckan är väl vad de rekomenderar.
    Annars kan jag tippsa dig om herbalife, det är flummigt kring konceptet men den hjälper en på vägen om man börjar motionera lite.
    Grejen är att det är dyrt och just för att undvika jojjobantning ska dufortsätta äta herbalife under lika lång tid som det tog att gå ner till din önskade vikt.
    Alltså tar den 1 år att gå ner så ska du äta det i 1 år till för att kroppen ska stabilisera sig och sluta kämpa för att gå upp igen.

    Dyrt som fan, men bra. Men överdriv aldrig så du äter bara pulver och slutar äta! Det är extra viktigt att den mat du stoppar i dig är näringsrik och nyttig om du ska ersätta 1 eller 2 måltider med pulvershake!

  • JustMeAndMyLove

    Det ta inte ett år att gå ner en storle med hjälp av prommenader. Gå 2 timmar varje dag så kommer du rasa i vikt om du äter rätt kost, näringsrikt med rätt mängd nyttigt fett osv.


    junibrud2010 skrev 2010-03-02 16:39:15 följande:
    mmmm på ett år kanske
  • JustMeAndMyLove

    2 timmar i veckan? Nej, per dag menar jag. Det är inte mycket tid. Hur mycket tid lägger man inte på tv, dator och annat liknande.

    Sebastiana skrev några timmar i veckan. Extremt nycttigt men vill man gå snabbare ner i vikt är någon-2 timmar per dag en dunerkur.

    Att hitta den perfekta dieten är hopplöst. Vill man uppnå resultat måste man lägga alla sina krafter på det och göra det på ett sunt, hållbart sätt. Pulverdieter kan hjälpa en på vägen men risken är att om man rasar i vikt för kroppen en chock och ställer in sig på att nu jävlar måste jag spara all energi och all fett för att överleva. Din vikt som du haft en längre tid blir ju enligt din kropp din "normalvikt", den kommer föröka bibehålla den om du inte går ner på rätt sätt.


    junibrud2010 skrev 2010-03-02 20:29:46 följande:
    jaha du skrev 2 timmar i veckan
Svar på tråden Vad ska jag göra