• Josssie

Babyklänning till bröllop/namngivning?

Nån som vet var man kan hitta en fin klänning som vår lilla tjej kan ha på sig på vårt bröllop den 22/5? Hon kommer då vara 4 mån, men är rätt liten till växten (vägde bara 2000g o var 45cm när hon föddes). Vi ska ha utomhusbröllop vid en bygdegård så jag är på jakt efter nåt som passar den stilen. Ingen fluffigt, pråligt alltså utan nåt mer gulligt, lantligt.
    Tacksam för tips.

• Svar på tråden Babyklänning till bröllop/namngivning?
  • ElinDaniel

Kolla de "vanliga" klädbutikerna. Mång ahar börjat få in vår o sommarkläder. Söta klänningar finns alltid, i mitt tycke, på Kappahl eller Hm. Vet många som köpt söta näbbkläder på det förstnämnda stället. Lycka till!

• Josssie
    ElinDaniel skrev 2010-03-01 19:19:50 följande:
    Kolla de "vanliga" klädbutikerna. Mång ahar börjat få in vår o sommarkläder. Söta klänningar finns alltid, i mitt tycke, på Kappahl eller Hm. Vet många som köpt söta näbbkläder på det förstnämnda stället. Lycka till!
    Tack för tipset. Ska kollas upp på studs!
  • ElinDaniel

Hehe. Det var så lite så!

Lindex ska inte glömmas! Har inte kolla årets kollektion. Men absolut! Annars är ett hett tips alla klädkataloger och postorderföretag som finns. Hale`ns, Ellos, Josefsson, Laredout,cellbes... Bara o leka detektiv. :)

Svar på tråden Babyklänning till bröllop/namngivning?