• Moi mokulat

Byta klänning på kvällen?

Hur många ska ha en annan klänning sen på kvällen?
    Inte ha brudklänningen utan någon annat?

Jag är lite splittrad.
    Jag vill ju ha min hela dagen för det kommer ju aldrig mer några tillfällen jag kommer har den, men samtidigt kanske det är jobbigt att ha den på sig hela kvällen.

Hur ska ni göra och vad tycker ni?

• Svar på tråden Byta klänning på kvällen?
  • Korallbruden

Skall njuta varje sekund jag får att ha drömmen på mig

• Svanboet

Jag har eventuellt funderat på ett byta till en klänning som är lite lättare att dansa i efter tårtan så att säga. Men samtidigt lutar jag åt att vilja ha klänningen på mig hela festen och framförallt slippa böket med att byta under pågående fest... vem hjälper mig med bytet? och vem om inte min nya man borde få ta av dig klänningen?

• Pillan bridezillan

Once in your life time... (förhoppningsvis) som du har brudklänning, jag skulle behållit den på om jag var du. Ska själv ha mitt schabrak hela kvällen Får börja träna biceps nu för att orka dansa med släpet hela kvällen Men det är det värt!

• MiaCia2010

Klänningen jag ska ha har inget släp och är väldigt skön och bekväm och inte så himla dyr, så jag kommer nog att ha den hela kvällen, även vid våra aktiviteter utomhus!

Jag har varit på ett bröllop där bruden bytte om till "aftonklänning" senare på kvällen, som var i svart (en helt ny kontrastfärg) vilket var lite läckert faktiskt.

• Moi mokulat

Ja ja måste bara hitta en klänning nu buhuuu

Svar på tråden Byta klänning på kvällen?