Secret box sthlm
Nu har jag också bestämt mig för secret box. Har läst lite och det finns många att välja bland. Bor söder om sthlm, har ni några tips på bra kvinnliga fotografer som inte är så jättedyra?
Nu har jag också bestämt mig för secret box. Har läst lite och det finns många att välja bland. Bor söder om sthlm, har ni några tips på bra kvinnliga fotografer som inte är så jättedyra?
Kolla med
www.karolinaehrenpil.se
Hon är verkligen super trevlig och duktig
Lycka till
Lotta
Tack Lotta, skall kolla:)
Finns det några fler tips?
Hej, den fotograf som du har bokat till bröllopet, har inte han eller hon möjlighet att fotografera din secret box serie?
Nej han gör inte det...Å andra sidan så skulle jag inte känna mig bekväm med att posera halvnaken framför honom. Känns nog bättre med en kvinlig fotograf:)
Här kommer ett tips
malin-fotograf.photos.homepagenow.com/homepage.shtml
Du kommer att ha jätte kul då du fotas
jag tror hon kommer få ett surt mail från tant grenfeldt som äger namnet secret box. man får inte använda det i sin reklam.
Ja hon lär nog få ett mail, det fick jag. Men jag vill verkligen inte kalla det surt. Brigitte var väldigt förstående och jag förstår henne att hon inte vill att andra använder hennes skyddade namn.
/Jessica
jag blev stämd på 20,000kr för 2år sedan från bildombudsmanen
via brigitte
jag hadde ett helvete innan det var över
lotta
Linda Broström Cabrera, som var vår bröllopsfotograf och tog mina "Underbara Brud"-bilder är fantaaaastisk. Jag har lite bilder i mitt galleri, hennes hemsidor med portfolio är www.lindisma.se och www.fotograflindisima.blogspot.com/
Hon fick mig att känna mig superavslappnad och vacker endast i underkläder, och detta trots att vi fotograferade en hyfsat kall majdag i Hagaparken med turister och barnfamiljer som strosade runt i närheten hela tiden.
Jag vet inte exakt vad hon kostar 2010 men runt 2500-3000kr tror jag. Så värt varenda krona!
Tack snälla för alla svar, i början så var jag väldigt osäker på om jag skall göra det men nu har jag bestämt mig! Det blir sk. secret box i morgongåva;)
Hej!
Jag tänkte boka hos dom här!
Där blir du dessutom sminkad och får håret fixat
www.linaochlinda.com/53CDF08D-85B8-4C6F-963C-4F69E0120E5B.html
Jag har inte riktigt bestämt mig ännu...håller på för fullt
Många bra att välja bland