• 20100805

Hår, smink, naglar, blommor, fotograf - GÄVLE

Behöver hjälp med bröllopsplanering som ni ser..

Har letat efter olika fotografen och det är så svårt att veta vem är bra, och nu tänker jag endast "vanlig" studiofotografering. Erfarenheter och framförallt priser??

Samma gäller hår, smink, naglar - finns det något ställe där man kan göra allt?? Priser?

Och sedan blommor - har tänkt endast en bukett med vita rosor, rundformat - erfarenheter av olika florister i Gävle.

BEHÖVER VERKLIGEN HJÄLP - är Gävlebo sen 2005 och har typ ingen koll på sånt här =(

• Svar på tråden Hår, smink, naglar, blommor, fotograf - GÄVLE
  • CeKe

Halloj. Det enda jag kan säga är väl att jag absolut inte rekommenderar Gimlins. De flesta jag pratat med säger att de är dyra och otrevliga, typ. En kompis har använt idas foto till andra foton än bröllopskort och är jättenöjd, så ett tips är att kolla med dem! länk: www.idasfotostudio.se/index.html

Hår och smink kan jag rekommendera Maggans på S.kungsgatan. Men det finns nog många som är bra. Har inte koll på de andra dock.

Florister har jag noll koll på

• CeKe

Just ja, naglar finns ett ställe på en parallellgata till centralstation.. hm studioq tror jag de heter. Paula som jobbar där gör ett superjobb, så rekommenderar henne.

• nikitakatt

Haha jag skulle rekomendera nästan samma som ceke =)

Idas studio har jag hört jätte mycket gott om. Maggans likaså och studio q för naglar, de gör även hår har jag för mig. Jag tror att min kompis går till hon som har studio q, hon verkar super, tror hon heter Martina eller något liknande..

• 20100805

Idas fotostudio hade jag nog valt efter jag gick igenom olika fotografers hemsidor så det va kul att höra att hon är bra. Tror att vi ska välja henne om hon är ledig då. Måste nog vara ute i god tid..

Maggans har jag aldrig varit till, är det nån som vet vad de tar för håruppsättning / smink?

Studio Q hade bra hemsida med med priser mm. såg jag.

• 20100805

Hair and Beauty Center vid stationen, är det nån som har erfarenhet av dem?? - verkar som att dom gör allt där, smink, hår och naglar. Skulle va perfekt och ha allting på ett och samma ställe.

• nikitakatt

Nej tyvärr, ingen erfarenhet av hair and beauty center och vet inget som varit där.. men gör inte studio q också allt? kan ha för mig fel iof.. Jag vet inte alls hur maggans ligger till prismässigt heller dessvärre men jag har fått för mig att de inte är så värst dyra...

• CeKe

Vet inte heller riktigt, men du får ta o ringa runt o fråga Skulle nog också tippa på att studioq gör allt, men vet inte

Svar på tråden Hår, smink, naglar, blommor, fotograf - GÄVLE