• PerSan

Hjälp med monogram..

Har varit inne på en massa sidor med olika monogram, men hittar inget som klickar riktigt!!
    Har försökt själv, men det blev inte i heller som jag tänkt mig!!

Kanske någon här som har erfarenhet av att göra monogram som kan hjälpa mig??

Min bokstav S
    Mannens bokstav P

Vår gemensamma A

Tack på förhand !!

• Svar på tråden Hjälp med monogram..
  • miaik

Svårt, min styvdotter gjorde ett monogram till oss idag, tog henne typ 30 min att göra 3 olika förslag... och hon är 12 år!

Du kanske kan höra med folk i din närhet om det finns nån som kan, vi chansade och frågade henne eftersom hon gör mycket grejer på datorn och det blev bättre än alla jag sett på monogramsidor på nätet.

• MochA

Min bästa vän kommer att göra vårat monogram, hon är även tärna på vårat bröllop.

Hon jobbar med grafisk formgivning och är väldigt innovativ samt kreativ.

Hon tar säkert emot beställningar om ni är intresserade?

maxiander.blogspot.com/

• källerudd

jag kan försöka pula ihop något är hemma sjuk idag...

har gjort vårt som finns på våra inbjudningar och festhäften..kika in i mitt galleri!!

Vill du bara ha med initialer??
    typ P&S??
    Behöver lite mer att gå på om jag ska göra ett...

• PerSan

Åhh vad gulligt av dig skulle gärna vilja ha med S & P och våran blivande gemensamma A.. Om det går att ordna annars så ta bara våra initialer!!

Tusen tack på förhand!!

källerudd skrev 2010-02-09 08:17:32 följande:
    jag kan försöka pula ihop något är hemma sjuk idag...har gjort vårt som finns på våra inbjudningar och festhäften..kika in i mitt galleri!!Vill du bara ha med initialer?? typ P&S??Behöver lite mer att gå på om jag ska göra ett...
  • källerudd
    PerSan skrev 2010-02-09 12:13:35 följande:
    Åhh vad gulligt av dig skulle gärna vilja ha med S & P och våran blivande gemensamma A.. Om det går att ordna annars så ta bara våra initialer!!Tusen tack på förhand!!
    Sitter och pular lite...har du något speciellt typsnitt som du tänkt??? Sen kan du ju inboxa mig din mail..så jag kan maila över dem när jag är klar...
Svar på tråden Hjälp med monogram..